Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '12

 
Kategori
İlişkiler
 

ilişkiler hakkında tüyolar

ilişkiler hakkında tüyolar
 

SON SÖZ HER ZAMAN YÜREĞİN


Merhaba Sevilen ve seven herkes.

İLİŞKİLER HAKKINDA BİR İKİ TÜYO

Herhangi bir şekilde birisiyle bir ilşkiniz başladımı, kendinizi saklamayın o kişiden, aslında öyle olmadığınız gibi öyle imiş gibi davranmayın. Mesela sevgiliniz dans etmeyi sevmiyor olabilir, sizde bende hiç sevmem demek yerine seviyorsanız, ben biraz çingene ruhluyum tencere yuvarlansa göbek atarım, Grekirse ben oynarım sen izlersin..

Saçları uzun sevgiliinizin ama siz kısa saçlardan hoşlanıyorsunuz, saçlarını kestirmeyi hiç düşündün mü , ya da aman aman bu uzun saç da sana çok yakışıyor demeyin. Birbirinizi kalıplara sokmayın insan zamanla akar, değişir, gelişir. Kalıplara soktuğunuzda bir gün o kalıp dar gelir. siz aaz gelirsiniz. Mesela asla sözünü kullanmayın öncelikle ikili ilişkilerde sonra tüm hayatınızda asla diye birşey yoktur. O zaman ki aklınızın, kalbinizin sesidir o. Bu gün için bu ben değilim deyin. lütfen benden bunu bir daha isteme, deyin.

Sevilene sevdiğinizi söyleyin. Beni neden seviyorsun dediğinde var olduğun için seviyorum. varlığın sevgimin kaynağı deyin. Özelikle evli erkekler eşinize yüreiğinizden söylediğiniz seni seviyorum sözü bin yıl eşlerinizin  yüreğinden ve aklından silinmez.. evli kadınlarında günlük yaptıkları işleri bile senin için yaptım aşkım, demesi kadar güzel, güzel bir akşam başlancı olmaz. Ne var yani kadın ya da erkek kim yemek yapıyorsa, eşinin en sevdiği yemeğin ve - buranın altını çiziyorum- en iyi yaptığı yemeğin adı aşkım için diye değiştirilmesin. Her evde mutlaka aşkım için yemeği pişer bu halde. >Fena mı olur yani...

Sevginizi verirken asla bencil olmayın. çünki sevgi karşı taraftan beslenir. mutlu olmak için sevmeyin. Bu bencilliğin en büyüğü ve en kör edicisi bence. Mutlu olmak için severseniz asla mutlu olmayacaksınız. Mutluk ne kendiniz için yaptıklarınızda ne de sizin için yapılanlarda saklı MUTLULUK SEVDİĞİNİZ İÇİN YAPTIKLARINIZDA SAKLI. (Alın size mutluluğun formülü). Yaptıklarınızı karşı tarafı mutlu etmek için yaparsanız, onun mutluluğu size daha büyük bir mutluluk olarak geri dönecek. Elleri ısınsın diye elini tuttuğunuzda onun mutluluğu size yansıyacak. eğer siz onun eline sahip olmak için onun elini tutsaydınız, o bunu hissedecekti. Belki elini hiç vermeyecek belki eli ısındıktan sonra çekecek.

Mutluysan mutluyum.

 
Toplam blog
: 18
: 1166
Kayıt tarihi
: 07.10.08
 
 

Hayatımız savaşmakla geçerken, biz herkesle hatta kendimizle bile savaşıyoruz. Herkesle savaşmaya ha..