Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '09

 
Kategori
İlişkiler
 

İlişkiler

İlişkiler
 

boşluk


Sen olmadan yazı yazmak neden bu kadar zor?
cümlelerimi neden toparlayamıyorum?
soruyorum kendime,
sen bir neden misin diye.

sen bir neden misin?
ömrümün kalan kısmını umutlandırmaya çalıştığım bu izbe yerde ayakta kalabilmek adına. Oysa yoktun bir zamanlar bu köhne alacakaranlık kuşağı gibi hayaletlerin arasında dolaştığım bu şehirde. Alışmaya çalışıyordum sadece, nefes aldığımın bile farkında olmadan, yaşadığımı hissetmeden. Alıştığımı sanıyordum.

Uyuyordum sanırım.
derin bir uykudaydım
hani uykusunda sayıklayanlar vardır ya
yada gezenler
ben misaliydi sanırım o hallerim
Öyle diyorum şimdi,
yeniden alışmaya çalışır bulurken kendimi.
niye uyandırdın o güzelim uykumdan beni
ne güzel görmüyordum hiç birşeyi, duymuyordum hissetmiyordum.
Günlerdir bu soruyu soruyorum kendime
nasıl olurda bu kadar duyarsız olabilir bir insan söylenen onca duygu yüklü sözlere.
Var biliyorum, bir yerde bir kopukluk var,
gördüğüm, gösterdiğin duyarsızlık örneğine ama
çözemiyorum işte.
Taş olsa çatlardı diyorum yüreği okuduğunda sözlerimi
duyduğunda gözlerin bir farklı olur ümidiyle baktım sana
ama sen, sen değil başka biriydin sanki.
Ben seni hiç tanımamış
nefesin nefesime hiç karışmamıştı sanki oracıkta ölmüştüm.

 
Toplam blog
: 14
: 444
Kayıt tarihi
: 15.02.09
 
 

Hiç birşey ayağınıza gelmez, en azından iyi olan hiç birşey. Herşeyi gidip almanız gerekiyor Charles..