Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '09

 
Kategori
İlişkiler
 

İlişkiler

Sevgili arkadaşar bu gün sizlere bir soru sorarak başlamak istiyorum.

Sevgiliniz için birlikte yaşadığınız insan için eşiniz için ya da çevrenizdeki sizi sevenler için, kendi hayatınızda nelerden vazgeçebilirsiniz?

Sizin için özel olan kişiler adına yapacağınız fedakarlıklar nereye kadar olurdu?

Evet bununla ilgili sizlerden ilginç fikirler bekliyorum.

Ben de yazacağım tabi ki, şapkamızı önümüze koyup iyice bir düşünelim derim.

Bu konuda yazacaklarım çok olmasına rağmen şu an sadece bu kadarını yeterli görüyorum.

Aynı konuda buluşmak üzere hepinizi seviyorum.

 
Toplam blog
: 9
: 663
Kayıt tarihi
: 26.02.09
 
 

Merhabalar sevgili arkadaşlar, ben kırkbeş yaşında bir bayanım. Çocuk gelişimi ve eğitimi bölümünden..