Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '06

 
Kategori
Aile
 

İlişkilerde aileler kıyamet alametlerini nasıl yaratır?

İlişkilerde aileler kıyamet alametlerini nasıl yaratır?
 

Bence aileler bütün ilişkilerde kilit noktasıdır. Eğer bir anne ya da baba oğlunu bir kıza layık görmüyorsa o kıza yazık olmuştur bile. Eğer bir anne ya da baba kızını bir erkeğe layık görmüyorsa gene yazık olmuştur o oğlana.

Ye gelinim ye, ye damadım ye!

Eğer aileler bu cümleleri telaffuz ederse kıyamet kopacak demektir:

- Yemedim yedirdim içmedim içirdim gelinim/damadım senin için yetiştirdim.

- Boyu kısa olsun ne önemi var canım? Mühim olan zeka…

- Gözleri kör olsun ne olacak canım, mühim olan evladımın saadeti… Hem aşk gözü kör eder derler değil mi?

- Topal olsun ayol ne olacak? Çocuğum sevmiş mi iş bitmiş.

- Ailesi fakir olsun ne çıkar? Para elimizin kiri, biz cimri miyiz?

- Okumasın aman, her üniversite bitiren adam mı oluyor?

- Doktorası da olmayıversin canım? Ne bu ayol pasaport gibi. Evine girsin çıksın yeter.

- Maaşı mı? Aaa, çok ayıp hiç sorulur mu böyle şeyler?

- Nereli olduğunun ne önemi var? Türkiye’min her karışı bizim değil mi?

- Evi mi varmış? Ay, ben öyle şeyleri önemsemem. Yeter ki çocuklar mutlu olsun. Ev de olur araba da…

- Ne? Arabası da son model miymiş? E, canım bunlar fani şeyler! Mühim olan mutlu olmaları arabalı ya da arabasız.

- Çocuğu olmazmış. Ne çıkar canım aşk bir ömür boyu yeter..

- Çıkmadığı kalmamış. Bu yeni nesil deneye yanıla bulur doğruyu. Evladımda karar kılmış ne gurur verici…

- Bir işi bile yokmuş. Olsun canım onlar mutlu olsun işi de olur zamanla…

- Kız oğlandan üstünmüş. En iyisi budur işte. Dediğini iki etmez evladım.

Not: Var mı sizde daha ilginç kıyamet alametleri? Lütfen ekleyin…

Unutmadan evlatlarının mutluluğu için herşeye katlanan değerli anne ve babalarımızı tenzih ederim ve ellerinden saygıyla öperim.

sevgiler...

 
Toplam blog
: 55
: 2440
Kayıt tarihi
: 28.06.06
 
 

İçimde devamlı yanıp tutuşan bir yazma aşığı taşıyorum. O yazar olduğunu bilmiyor henüz. Hangi di..