Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '07

 
Kategori
Mizah
 

İlişkilerde erkeğin rolü :)

İlişkilerde erkeğin rolü :)
 

İyi bir ilişkide, erkeklerin üzerine düşen görevleri şöyle bir sıralayalım mı?

Birinci madde, bırakın kitabi kuralları. Hayat akademik değildir. Beni dinleyin :)

İkinci madde, sanırım en önemlisi bu. Kız arkadaşınıza benim için bu senden daha önemli diye bir şey demeyin sakın. Bu tam bir ayrılma, sizden nefret etme ve doğal olarak kavga çıkarma sebebidir.Özellikle benim için Beşiktaş, Galatasaray, Fenerbahçe, Akçaabat Sebat Spor senden daha önemli diye bir şey ağzınızdan kaçarsa vay sizin halinize.Ruhunuza El Fatiha.Ama kız arkadaşınız için diziler sizlerden daha önemli olabilir :) Bu duruma alışın ::) Aradığınız ve buluşmak istediğiniz zaman "Hayır Hayri.Şimdi olmaz Binbir Gece var onu izliyorum.Çok heyecanlı" diye güzel bir cevapla karşılaşabilirsiniz.Bu cevaba karşılık olarak siz "ama geçende maç vardı.Ben maçı bırakıp senin yanına gelmiştim" diye salakça bir cümle söylerseniz bir kaç adet düüüt düüüt düüüt gibi iğrenç bir sesle karşılaşabilirsiniz :)

Gelelim üçe, doğum günü, tanışma günü, çıkma günü, ilk öpüşme günü, sevgililer günü gibi herhangi bir günü unutursanız artık demin ki Fatiha'nın yanına bir de Yasin okunmalı sizin için.Hele bir de o günlerin herhangi birinde, sevgilinizden sonra en çok sevdiğiniz şey olan, takımınızın maçına giderseniz(sakın böyle birşeye kalkışmayın, bu takımınızı sevgilinizden daha çok sevdiğiniz anlamına gelir)size yağmurlu havada su yok.Hatta ölürseniz mezarınız yok :) Kız arkadaşınız unuttuğu taktirde sakın ona "sen de unuttun ama" diye sormayın.Çünkü bu sorunun cevap olasılıklarını ben size söyleyeyim şimdiden: "Ben unuturum Arif ama sen unutamazsın" ya da "Ben unutmadım seni denedim sen unutmuş musun diye ama bakıyorum ki unutmuşsunuz Arif Bey" diye aşalayıcı bir çoğul cümleyle karşılaşabilirsiniz :)

Dördüncü maddemiz, partneriniz bir şeye sinirlendiği zaman ve kimseye bağaramadığında size patlayacaktır.Sakın ona "bana neden bağırıyorsun" diye sormayın çünkü unutmayın ki hanımefendiler her zaman ama her zaman haklıdır.Bizler hep haksızız.Bir yerden bir şeyler çıkarıp sizi haksız düşürme becerileri onlarda tamamen mevcuttur.Yanlız sizin canınız bir şeye sıkıldığında ve patlama ihtiyacı duyduğunuz da sakın bu patlayacağınız insan kız arkadaşınız olmasın.Çünkü onlar masumdur.Karşılaşacağınız cevap "Bana neden kızıyorsun ki Hakkı, ben çok üzülüyorum ama" olacaktır :)

Geldik mi 5. maddeye, Beraber bir film ve ya partnerinizin en çok sevdiği diziyi izliyorsunuz.Partneriniz o dizide ya da film de oynayan gerçekten yakışıklı olan bir aktöre "Yaa çok yakışıklı adam yaaa" diye sizi ezici, bak adam yakışıklı ama sen değilsin, demeye getirici bir cümle karşısında, insanlık hormununun verdiği dürtüyle kıskandığınızı belli eder ya da ona bir tepki verseniz şu cevap kaçınılmazdır " Yaaa offf ne var ki senki ben ona ulaşamam ki".Ama aynı dizide oynayan muhtemelen o film ya da dizideki yakışıklı aktörün sevgilisi rolünde oynayan genç ve güzel kıza "Off bee kıza bak" diye bir cümle sarf ederseniz sizden iğrenç bir yaratık yoktur bu dünyada.Çünkü siz kız arkadaşınızın yanında bir başka kıza güzel demişsinizdir.Bu cümleden sonra eğer partneriniz daha henüz sevgilinizse bir ara telefona çıkmayacak, çıkarsa sizi azarlayacak ya da size, buluşmak istediğinizde "sen git o kızla buluş" diye çarpıcı bir cümle kuracaktır.Ama eşinizse o zaman bir süre kanepeyle sevgili olmak zorunda kalacaksınız :)

Madde 6, Kuaföre gittiniz saçınızı kestirdiniz ya da tek başınıza alışverişe gittiniz kendinize birşeyler aldınız.Kız arkadaşınızın bu yaptığınız eylemlerin sonucunu beğenmesi gibi beğenmemesi de gayet normaldir.Yanlız aynı eylemleri kız arkadaşınız yaptı ve saçının güzel olup olmadığını ya da kıyafetlerinin hoş görünüp görünmediğini size sordu.Bu durumda erkeklerin kızlar gibi iki seçeneği yoktur.Tek cevap seçeneği erkeklere yeter görüşü burada hakimdir."Hayır Şehrazat saçın güzel olmamış" ya da "Şehrazat kıyafetin hiç hoş değil" diye bir cümle ağzınızdan çıktığı taktirde siz modadan anlamayan kronun tekisinizdir.Bir düşünün, partnerinizin yaptığı bir şeyi beğenmemek sizin ne haddinize:)

Not:Eğer unuttuğum bir şeyler varsa onları bana yazarsanız sevinirim.Böylelikle hata payımızı en aşağı indirmiş oluruz o hareketleride yapmayarak :)
 
Toplam blog
: 10
: 1351
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

1987 Kiğı doğumluyum. Selçuk Üniversitesi Pazarlama bölümünü bitirdim. İstanbul Kartal'da oturuyorum..