Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İlişkilerde nedenler...

İlişkilerde nedenler...
 

"Seni çok sevdim bu kısacık zamanda. İnan bana bitanesi ekmeğim, suyum, aşım yani bana hayat verensin. Adının aklımdan geçmediği zamanı hatırlamıyorum. Belki sen hayatımda yokkende yaşıyordum, inan bana bitanem şimdi yok olma ihtimalin kabusum oldu. Bitanesi sen canımsın ve sende bilirsinki can olmadan yaşanmaz. Seni çok seviyorum…." gibi altın kelimeler dizisi ağızdan çıkarken bir yanda da neden üste çıkmaya çalışırki sevgili? Neden hep kendi dediğinin olması için çabalar? Sevdiğine yasak koymaktan neden çekinmez?

Sevmek, olduğu gibi kabul edebilmek değil midir? Yada sevgili severken onun değişmemiş, kendi hâlini sevmedi mi? Nedendir bu değiştirme çabaları? Acaba değişirse kendince daha çok seveceğine mi inanıyor?

"İçinde hiçbir duyguyu saklamadan, onun şımaracağı ihtimalini düşünmeden ona onu ne kadar çok sevdiğimi anlatmayı denemek istiyorum. Sınırsız sevgimi bilsin istiyorum. Fakat korkuyorum. Biliyorum ki bunu öğrendiği zaman şımaracak, belki de başka arayışlara girecek… Fakat ben kaybetme ihtimalinin üstüne, kazanma ümidini taşımak istiyorum…."

Bir de bu düşünce var. Sanki sevdiğin kişiye onu ne kadar çok sevdiğini söylersen, o şımaracakmış ya da senden uzaklaşacakmış gibi gelir. Acaba doğrumu? Nedendir bu düşünce?

Hiç denediniz mi sevdiğinize, sevginizi anlatmayı? Sevginiz içinizde kalınca sizde yara yapmıyor mu? O yaraki, kanı hiç kesilmeyen… Hep ya reddedilirsem korkusu nereye kadar? Ya ömür boyu söyleyemediğiniz için acı çekecekseniz? Sizi geri çevirecekse bırakın çevirsin. Bunu denemeden nereden bileceğiz? Peki neden zordur ilk kez ona sevdiğinizi söylemek?

Birde sevdiği için herşeyi yapmış, fakat karşılık bulamamış sevenler vardır değil mi? Bunun iki şekilde geri dönüşü olur. Ya ondan vazgeçer kendine başka yol çizmeye çalışır. Ya da karşılık bulamayınca sevgisinin yerini nefrete bırakır. Hep bu gibi aşk dramları okuduğumda, duyduğumda aklıma gelen tek sorudur: "Acaba senin sevgin önemli de sevdiğinin sevgisi mi önemsiz? Nedendir bu bencillik?"…

Neden pişmansın ona sevdiğini söylemekten? Bir ömür boyu "Acaba oda benim söylememi mi bekledi?" sorusu daha mı iyi seçenekti?

Tabiki herkes sevdiği kişi tarafından sevilmek ister. Sevmekten, denemekten, sevdiğinizle geçirdiğiniz vakitlerden kendimize iyi ya da kötü tecrübeler çıkarmalıyız değil mi?

Hep iyi tecrübelerle bir ömür geçirmeniz dileğiyle…

 
Toplam blog
: 31
: 2812
Kayıt tarihi
: 11.06.06
 
 

Bilgisayar Mühendisi arakibul.com site yöneticisi ..