Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '13

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

İlişkiniz Ne Kadar Sağlıklı

İlişkiniz Ne Kadar Sağlıklı
 

Koşulsuz sevgiyi yakalyanlar var :)


Yorgun ve bitkindi, ama kendini yorumlamıştı artık, seçim yapması gerektiğinin farkındaydı. Ve aklındakiler dudaklarından dökülmeye başlamıştı...

“Çok seviyorum seni, seninle beraber olmak için her şeyi yaparım. Senin istediğin her şekle girerim, yeter ki seninle beraber olayım. Ne istiyorsan yaparım, yeter ki beni sev. Kare ol de olayım, yuvarlak ol de olayım, üçgen mi istiyorsun bak oldum” dedim ona yıllarca… Belki açık açık söylemedim; ama davranışlarımla söyledim. Hiçbir şey önemli değildi sanki benim için. O nasıl isterse öyle oluyordum, bu benim seçimim. Gel de geleyim, git de gideyim, onun istediği, dediği, hatta ima ettiği bile emir gibiydi benim için.

Sonra ne mi oldu? Sonra o da beni eline aldı, istediği gibi mıncık mıncık oynadı, aynı oyun hamuru gibi… Bir de baktım ki bir gün elinde oyuncak olmuşum. Ama onun bir suçu yoktu, ben kendimi teslim etmiştim ellerine, onun için şekilden şekle girerken ona beni mıncırma iznini çoktan vermiştim... Kendimin ne olduğunu, kim olduğunu, şeklimi şemalimi unutmuştum. Acaba bir şeklim şemalim var mıydı? Kendimi arar oldum sonra, mutsuzluk içinde.

O ne mi oldu? O, önce şekil arayışına girdi, böyle de olsun, şöyle de olsun dedi, mıncırdıkça mıncırdı hamurunu. Baktı ki bir şeye benzetemedi, bu hamurda bir hata var dedi, ele avuca iyi gelmiyor dedi.

Peki, böyle giderse ne olacak dedim? İçimden bir ses cevap verdi: Ya bir gün mıncırmaktan iyice sıkılacak, fırlatıp atacak beni, bir yerlere yapışıp kalacağım ya da ben kendimi fark edip fırlayacağım avuçlarının arasından ve kendimi yeni baştan bulacağım, yeni baştan yaratacağım, kendi şeklimi bulacağım. Birinci ihtimal çok ACI, ikinci ihtimal çok ZOR. Artık seçim zamanı geldi. Acı olan mı, zor olan mı? Seçim benim...

Acının sonunda daha fazla acı var. Zorun sonunda ne var acaba? Siz benim için bir hayal kurar mısınız, zorun sonunda ne olacak?

Evet, hikâyemiz siz tamamlayın diye sonlanıyor. Hikâyemizdeki kadın/erkek X'in zor olanı seçtiği halde sonuç ne olacak? Bu sonu yazmak ister misiniz bugün? Sizce kadın/erkek X neyi seçsin, onu zor olanı seçmesi için nasıl ikna ederdiniz?

Sevgi ve sağlıkla ilerleyin...

Arzu Bıyıklıoğlu

NLP Uzmanı ve Yaşam Koçu 

www.arzubiyiklioglu.com

www.farketuyguladegis.com

 
Toplam blog
: 521
: 474
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

1971 doğumlu Arzu Bıyıklıoğlu uluslararası sertifikalı Yaşam Koçu, NLP Uzmanı, NLP Eğitmeni ve Re..