Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

ilk...

ilk...
 

FURKANIM....


O bir bebiş....
O, bir tatlı felaket...
O, bir FURKAN.... Bendenizin kuzusu...

İlk ağladığında...
İlk gözlerini açtığında...
İlk bana bakışında...
İlk gülüşünde ( kurban oluna )
İlk emekleyşinde...
İlk topaç gibi yerde yuvarlanışında...
İlk ayaklanıp tepetaklak sendelemesinde...
İlk tapşinisinde...
İlk kucağımı ıslatmasında...
İlk mamasını yiyişinde...
İlk - Elime sımsıkı tutunuşunda - ...
İlk başını omuzuma kıyuşunda...
İlk - babba, anne, cicci deyişinde...
İlk - e eee'sinde...
İlk cö'öööö yapışında...
İlk yaramazlığında ve eşyalara hasar verişinde...
İlk bayramlık cicilerini giyişinde...
İlk topa goooool yapışında...
İlk kuyruğuma takılmasında =))...
İlk anne, baba diyerek sevgi dolu , boynumuza sarılışında...
İlk dede, babaanne, anaanne, haya ( hala ) , dayı, gogo ( bunu bana diyor ) :)) deyişinde....
İlk ; uyurken yüzüme o minicik sıcacık avucunu koyuşunda...
İlk ; uyurken yatağından aldığımda - babba al deyişinde...
İlk; bana " baba heeeeeee " diyerek kızarmış da kafa sallayışında...
İlk ; ayakkabılarını giyip paytak paytak yürüyüşünde...
İlk ; bıcıbıcısında...
İlk ; oyuncağınla oynamaya başlayışında...
İlk ; arabaya " baba hınnnnnn " layışında...
İlk; kendini koca adam sanıp " baba bak bebbeee " deyişinde...
İlk; annesinin kollarında bana bakışında...
İlk; AİLE oluşumuzda...

İLK ! BABA oluşumda...........

ALLAHIMA ŞÜKRETTİM BEN.........

ŞÜKÜRLER OLSUN ALLAHIM SANA......

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..