Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İlk adım

İlk adım
 

Ürkek bir kedi gibi aranıza katılmaya çalışıyorum, bu kadar zor olacağını düşünmüyordum doğrusu.

Ne tuhaf bir varlık değil mi insanoğlu? Günlük hayatta ki beni tanısanız "Kim ? İnanmıyorum o asla düşündüklerini dile getirmekte zorlanmaz", "Ah hepimiz onunla ortak yollar bulmaya çalışırız" , "İçimizde en rahat olandır" denebileceğini de biliyorum. Amma velakin şu an da karşınızda süt dökmüş kedi misali, yanlış anlaşılır mı kaygısıyla korkan, yazdıklarını (Hatta üyelik bilgilerini bile -gülmeyin lütfen :))) ) defa defa okuyan biri var.

Yazma konusunda hiç denemem olmadı, ta ki M.B okuru olana kadar. Öyle içten, duygusal, sade yazılara rastladım ki, bu yazılar bana "Neden olmasın?" dedirtti. Bu ayrıca size TEŞEKKÜRÜMDÜR. Farkında olmadan bana verdiğiniz cesaret için, kendimden bulduğum şeyler için. Evet sizlere gerçekten teşekkür ediyorum.

Herşeyin bir başlangıcı olduğu gibi, Merhabamla ilk adımı şu an atıyorum.
Isınma turlarımı çabuk atlatıp, sık sık görüşmek dileğimle...

Sevgilerle...

 
Toplam blog
: 44
: 906
Kayıt tarihi
: 27.07.07
 
 

1965 yılında İstanbul'da doğdum, 18 yıldır Yalova'da yaşıyorum. Lise mezunuyum, kamu kuruluşunda mem..