Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '09

 
Kategori
Anılar
 

İlk aşk-3

İlk aşk-3
 

..


Mezuniyet balosundan bir gün önce yanıma geldi. Çıktığım çocuk hasta ve partiye gelemeyecek dedi. Benimde çıktığım biri yoktu.

7. sınıfta birbirimize söz vermiştik. Eğer çıktığımız biri olmazsa partilere birlikte gidececeğiz demiştik. en iyi arkadaş olarak.

Ve partiye birlikte gittik. o aksam çok güzeldi. Her şey yolunda gitti. partiden sonra onu evine, kapısının önüne kadar bıraktım. Kapıya vardığımızda gözlerine baktım. Oda güzel gözleriyle gülümseyerek baktı.

Onun benim olmasını istiyordum. Ama o bana benim ona baktığım gözle bakmıyordu bunu biliyordum.

Hayatimin en güzel zamanını geçirdiğini söyledi ve yanağımdan öptü. O anın hiç bitmemesini istemiştim.

Onu sadece arkadaş olarak istemediğimi bilmesini istiyordum.

Seni çok seviyorum demek istiyordum.bir yandan da korkuyordum. Ya kabul etmezse diye.Korkum daha baskın gelmişti.Söyleyemeden ayrıldık.

Biseyleri değiştirmez belki ama buradan haykırmak istiyorum.

SENİ ÇOK SEVİYORUM.

 
Toplam blog
: 3
: 403
Kayıt tarihi
: 23.06.09
 
 

1991 yılında İzmir' de doğdum. Lise öğrencisiyim. Yazmaktan keyif aldığım için buradayım. Paylaşmak ..