Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '06

 
Kategori
Otomobil
 

İlk Aşk Başkadır?

İlk Aşk Başkadır?
 

"İlk Aşk Başkadır" diye söylenir ya… Onunla tanışacağım gün çok heyecanlıydım, hep onu hayal ettim yol boyunca. "Kırmızı ona amma yakışır" diye düşündüm. Buluşacağımız yere geldiğimde gerekli işlemleri yapıp beklemeye başladım. Sonunda o an gelmişti, kalbim küt küt çarparak onunla buluşacağım yere doğru yürüdüm, o da hazırlanmış beni bekliyordu. Evet, tam tahmin ettiğim gibi, kırmızı ona çok yakışmış, ayrı bir çekicilik vermişti. Kısık bakan gözleri, asil, kendinden emin duruşu çok etkileyiciydi. Çekinerek yanına oturdum, anahtar kelimeyi söyleyip onunla konuşmaya başladım, aman ALLAH'ım çok sessizdi, sesi çok uzaklardan geliyordu. Bir an önce onu oradan alıp yola düşmek için kendimi zor tutuyordum iyi tanıyan bir kişi anlattı onu bana, huyundan suyundan bahsetti. Sonunda beraberce attık kendimizi yollara, saatlerce dolaştık, çok güzel kokuyordu, tazeliği kokusuna sinmişti. Bana "Bakma sessiz olduğuma, gerek duyduğunda senin için ağlatırım her şeyi" dedi. O an çok güzeldi benim için ne nereye gittiğim önemliydi, ne de kime gittiğim. Belki gün gelip onunla ayrılacaktı yollarımız belki ondan daha güzel, daha güçlü biriyle tanışacaktım, ancak onun bana yaşattığı o ilk heyecan hep ulaşılmaz, hep ona özel kalacak, kalbimdeki yeri daima farklı olacaktı.

O benim İLK AŞKIMDI, ilk yeni OTOMOBİLİM..))))
 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..