Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '07

 
Kategori
Sinema
 

İlk aşk

İlk aşk
 

2006 Ağustosunun ilk haftası..

Her zamanki gibi Foça' dayız..

Yaz aylarında Foça’ da film çekilmesine alıştık.. Geçen yılın aynı dönemlerinde Ege Aydan’ ın başrolünü oynadığı bir dizi çekiliyordu..

Denizle aram olmadığı için ben gölge bir yerlerde oturuyorum, yanımda getirdiğim kitapları okurken bir taraftan da gezi yazıları yazıyorum..

Bir öğlen, sahilde filmin çekildiği evin karşısındaki banka oturdum..

Olanı biteni izliyorum..

Oyuncular mola vermişler, ince belli bardaklarda çaylar gelmiş, bir taraftan sohbet ediyorlar, bir taraftan günün yorgunluğundan kurtulmaya çalışıyorlar.

Çetin Tekindor, genç bir bayanla oturmuş, senaryo olduğunu tahmin ettiğim, dosya ile ilgili konuşmalar yapıyor..

“Zumu” kuvvetli bir fotoğraf makinem var..

İstesem bulunduğum yerden Tekindor’un dişlerini bile çekerim... Farkına bile varmaz.

Haberi olmadan deklanşöre dokunmak istemedim.

“Fotoğraf çekip ne yapacaktın” diye sorarsanız.

Hiç en fazla gazetedeki köşemde yayımlardım..Milliyet Bloğa koyabilirdim..Hatıra olarak saklardım..

Beyefendinin yanına yaklaştım..

-Af edersiniz bir fotoğraf çekebilir miyim.?

-..................................

— Olmaz dinleniyorum şu an!

Anladım ki sanatçı kısmısı dinlenirken fotoğraflanmak istemiyor.

Teşekkür ettim yanından ayrıldım..

İçimden sövdüm mü?

Sövmedim mi?

Tam olarak hatırlamıyorum..

Çalışanlardan bir tanesine sordum.

— Dizimi bu?

— Yok, Sinema filmi

— İsmi ne?

— İlk Aşk

Tatil bitti..

2006 nın Kasım ayında, ilçemizde bulunan sinemanın önünden geçerken..

Filmin Afişini gördüm..

"İlk Aşk 17 Kasımda gösterimde.."

Çetin Tekindor bir fotoğrafını bile çektirmemiş..

Ben para verip onun filmini izlemeye gideceğim..

Var mı öyle kaymaklı Hayrabol tatlısı?

Filmi izlemeye gitmedim..

Aklımca filmi sabotede ediyorum..Vizyondaki filmleri kaçırmam...

Eş dost soruyor..

- Ali İlk aşkı izledin mi?

- İzlemem mi?

- Nasıl?

- Berbat...Babam ve oğlumdan sonra çok yavan geldi bana..Filmin çekimlerinde de Foça daydım, oyuncularda pek bir havalı canım..Keşke izlemeseydim ama.....

Köşemde filmi kötüleyen bir yazı yazdım mı? Yazmadım mı? Hatırlamıyorum..

Aslında kindar, bir adam değilim..

Neden böyle bir şey yaptım onu da bilmiyorum..

Babam ve oğlumu Sinemada iki kez, dvd den defalarca izledim..Abartısız Repliklerin çoğunu ezbere bilirim

Kendimce Tekindor ile aramda bir bağ oluştu..

Foça’da da görünce, yıllardır görmediğim asker arkadaşlarımdan birini görmüş gibi oldum..

Tekindor bu durumu nereden bilsin!

2007nin mart ayı

D&R da yeni çıkan kitap ve filmlere bakıyoruz..

Eşim seslendi

- Alii, bak “İlk aşk”ın dvd si çıkmış alalım mı? Belki bizi de çekmişlerdir..

Bende yorum yok.

Aldı dvd yi ..

Dün gecede, kandil ziyaretlerini tamamladıktan sonra çayımızı demleyip izledik...

Ne mi hissettim?

Bir taraftan kendime kızdım..Bir taraftan üzüldüm..İçin için sövdüm..Gözlerim dolu dolu filmi bitirdim.

Yorum mu?

Harika!!!

Ne diyim;

Asaf Arifoğlu kusuruma bakmazsın değil mi?

Foto:http://www.ilkaskfilm.com

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..