Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '20

 
Kategori
İlişkiler
 

ilk aşk

Sekiz yada dokuz....o yaşlardayım.. Komşu oğlu  H...... e aşığım..Üç gün olmuş görmemişim oyun arkadaşımı...Çok özledim...Evlerini uzaktan gözlemliyorum..Ne bir ses ne bir kıpırtı...Komşu oğlu dedim ya..evlerimiz dipdibe sayılır ...Arada daracık bir sokak var.  Üçüncü günün gecesi rüyamda o sokağa giriyorum...Bedenimi onların bahçe duvarına dayıyorum..kulağımı da...Öyle büyük bir özlem var ki içimde  ve merak..Bu duygularla iyice yaslanıyorum...Bir anda öbür tarafta buluyorum kendimi..Duvarın içinden geçiyorum...ama onda bir değişiklik olmuyor..Ne bir kırılma ne bir çatlak..Sadece her hücremle o geçiş anını hissediyorum...Öyle yoğun bir titreşim ki bu...Rüyadan uyanıyorum..Bir müddet o  yoğun hisle kalakalıyorum..O an aklıma H...... gelmiyor.  Sadece o çoşkulu  o yoğun titreşimi hissediyorum...Her hücremle...

 
Toplam blog
: 14
: 359
Kayıt tarihi
: 06.07.08
 
 

1985-86 D.Ü. Eğit.Fak.Edebiyat bölümü mezunuyum. Gündelik hayatı olayları irdelemek, var olan kalıpl..