Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '21

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İlk aşka mektup...

Kaç tane aşk sığdırdın ömrüne sevgilim? Kaç kişiyi sevdin, kaç kişi seni sevdi? Sahiden, daha önce birisi benim seni sevdiğim kadar sevdi mi? Beni sevdiğinden daha az sevdiğin biri oldu mu? Tüm bunlar neden yaşandı? Sen beni neden acılar içinde terk ettin? Ben bunu hak ettim mi? Hak edecek ne yaptım ki, şurada kaç yaşındayım? Ayrılırken bana benim sana aşık olmadığımı söylemiştin. Bilmiyorum ki haklı mıydın. O gün dedim ki sana '' Evet, sana aşık diğilim.''  Yalandı. Ben seni hem çok sevmiş hem de aşık olmuştum. Sen hem ilktin, bana hayatı öğretendin, beni en çıplak halimle görendin. Ben sana yaralarımı göstermiştim.  Ben seni olduğun gibi, kusurlarınla, hatalarınla sevmiştim. Bir insan böylesine büyük bir sevgiyi nasıl elleriyle kenara iter anlayamıyorum. Seni anlayamıyorum, anlayamamıştım da. Belki aşkı aşk yapan şey de bu anlayamamak, hep merak etmek. 

Bu hisler artık geçerli değil tabii. İnsan yara aldıktan sonra evriliyor, başka bir insana dönüşüyor. Zaten patolojik zihniyetleri kabul eden bir kadın da değilim. Ne yani, sen benim kalbimi hoyratça ve düşüncesizce kırdığın halde seni seveceğimi, sana geleceğimi, tüm ahlaksızlıklarını kabul edeceğimi mi sandın? Cidden böyle aptal olma ihtimalin var mı? Bunu da bilemeyeceğiz.  Bu da bir bilinmezlik olarak kalacak tarihte. 

Beni asıl üzen de bu hoyratça kalbimi kırman değildi. Beni aylarca ağlatan şey, olduğun kişiden farklı görünmendi. Dışardan ne asil, ne kabir, ne nahif görünüyordun oysa. Baştan sona ilüzyonsun, benimle beraber diğer kadınları da üzmüş, terk etmiş doyumsuz bir ruh hastasısın özünde. Derler ya, bir insanın dışardan en mükemmel görünen yanı neyse aslında en zayıf yönü de o özelliktir diye, sen bunun ayaklı bir örneğisin. 

Sen maneviyattan uzak bir adamsın. Maneviyatını tamamen kenara bırakmışsın,  bu en korkuncu. ''Ben bir dakika sonrasını bile düşünmüyorum!'' diyen insan anı yaşayan değil aptal insan sözüdür ki eninde sonunda yalnızlıkla sınanır. 

Sen de yalnızsın, zamanla daha da yalnız kalacaksın. Bu sadece benim değil, benim gibi üzülmüş tüm kadınların ahıyla olacak, biliyorum. 

Seni affettim fakat seni sevmiyorum;  senden nefret etmiyorum, sana kızgın da değilim. Zira tüm bu hisler hayatımızda bir yeri olan özel insanlar için duyular hislerdir. Nazım Hikmet'in de dediği gibi '' Kalbimde kalbine yok bile kinim, bence artık sen de herkes gibisin.''

 

 

 
Toplam blog
: 5
: 41
Kayıt tarihi
: 11.05.21
 
 

Yaşıyorum, yazıyorum... ..