Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '09

 
Kategori
Dans
 

İlk bale resitalim

İlk bale resitalim
 

Günlerden cumartesi.

Şehir Muğla.

Tarih 13 Haziran 2009

Sınava giren öğrenciler gibi heyecanlıydım. Kızımın ilk bale gösteri için.

Haftada 2 gün toplamda 8 ay süren dersler sonunda 3 saat süren enfes bir resitaldi.

Yaşları 4- 14 arası olan 20 tane melek sahnede öyle bir ışık saçtılar ki…

Hepsi birbirinden güzeldi. Hepsi bizim gözümüzde çok güzel dans etti.

Ama alkışların sebebi sahneledikleri performans değil; 8 ay boyunca yaşlarından boylarından beklenilmeyecek derece gösterdikleri çabaydı.

En azından benim için öyleydi.

Gösteriden bir gün önce başladı telaşım.Elif sakindi. Ben heyecanlı.

Deneyim kazanır mı anne babalar acaba; çocukları bir şeyler başardıkça…

Yarışmayı kazanıp kupayı kaldırmak benzeri bir duyguydu belki de yaşadığım. Belki biraz fazlaJ


Benim kupam KIZIM ELİF


Henüz 4, 5 yaşında


Benim prensesim.


Gözbebeğim.


Seninle daha nice yarınlara.

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..