Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '10

     
    Kategori
    Doğal Hayat
     

    İlk blog

    Merhaba,

    Bu ilk blog yazımda sizlere doğal yaşam ile ilgili birkaç kelime etmek isterim, aslında doğal yaşamdan o kadar kopuk hale gelmişiz ki mevsimlerin tadını doyasıya yaşayamıyoruz. Bu şehir denen değirmenin içinde hepimiz iki değirmen taşının arasında kalan buğday taneleri gibi öğütülüp gidiyoruz. Sabahın köründe evden çık, bütün gün bir hengame , bir koşuşturmaca, akşam eve gelirken trafik denen eziyeti çek, eve gelince başka dertler evde sizi diz boyu beklemekte.... offf offf!!! Doğup büyüdüğüm yerde yaşamak isterdim, doğal güzellikleri içinde yaşayıp gitmek güzel oluyor ama maddi imkanlar çerçevesinde ancak yazdan yaza memleketim olan cide nin güzelliklerini yaşayabiliyorum, oysaki biraz paramız olsa çocuklar için okul bizler için iş imkanı... yok yok yok...sabah güneşinin ilk ışıkları yüzünüzü okşa, kedinizin yorganın üzerine çıkıp kıvrılıp uyuduğunu görmek apayrı birşey, bu anları çocukluğum da yaşadığım için hala özlemekteyim ...ama ne yazık ki şehrin pis kokulu havasında bırakın güneşi nefes alıp vermek bile insana işkence geliyor...neyse ..

    Bu güzellikleri inşallah diğer blog yazılarımda sizinle paylaşacağım, yani zaman meselesi...

    Saygılarımla

     
    Toplam blog
    : 1
    : 334
    Kayıt tarihi
    : 25.03.10
     
     

    Kendimi bildim bileli bu toprakların insanıyım. Doğal hayatı oldum olası sevmişimdir. Ayrıca yaban..