Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '10

     
    Kategori
    Sinema
     

    İlk defa bir filmi yarıda bırakıp çıktım.

    İlk defa bir filmi yarıda bırakıp çıktım.
     

    Aslında afişten anlamam gerekirdi.


    Cuma akşamı hazır ertesi gün tatil, sinemaya gidelim bir film izleyelim dedik.

    İnternetten filmlere baktım, yakın olan sinemalardaki izlenebilecek en iyi film " Deccal " gibi gözüküyordu. İş çıkışı AVM'ye gittik. Filmin biletlerini aldık, öncesinde Çiçek Izgara'da köfte yedik (yine çok lezzetliydi). Saat 19:15 te salondaki yerlerimiz aldık. Reklamlar, gelecek filmler derken hoş olmayan bir sevişme sahnesiyle film başladı.

    Gereksiz ayrıntılar, fazla detayına inilmiş sahneleriyle hiç hoş olmayan bir başlangıçtı. Neyse dedim sonuçta girerken +18 olduğunu görmüştüm. İyi film izleyeceğime dair bir beklentiyi hala muhafaza ediyordum. Filmde çiftin çocukları pencereden düşerek ölüyor. Film arasına kadar annenin yaşadığı bunalımlar anlatılıyor. Eşi psikolog ve kadını tedavi etmeye çalışıyor. Ama filmde hiç bi çekicilik yok, salondan sürekli offlamalar puflamalar yükseliyor. Bende sabret Beyza diyorum, seni filme bağlayacak birşeyler olacak, az daha dayan . Ama yok film arası oluyor ve bütün salon şokta, bumu yani modunda herkes.

    Salonu koşarcasına terk ediyoruz, yok diyorum 1 saat daha bu işkenceyi kaldıramam. Hayat kısa zaman değerli. Gerek yok zamanı boşa harcamaya. İlk defa bir filmi yarım bırakıyorum. Çünkü ilk defa bir film beni bu kadar sıkıyor. Filmler ve kitaplar bana göre asla yarım bırakılmamalı. Eve vardığımd acab filmin sonunda neler olacak diye düşünmedim değil ama yinede çıktığıma pişman değilim.

    Acımasız eleştiriler yapmak çok hoşuma gitmez hiçbir zaman. Sonuçta uzun emekler sonucunda ortaya çıkar bir film. Ama olmayınca da olmuyo demekki. Zorlamayacaksın.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 794
    Kayıt tarihi
    : 11.06.10
     
     

    İnternet sektöründe çalışmaktayım, geçmişim turizm sektörüne dayanmakta. Aslen Adanalıyım ve Adana..