Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '13

 
Kategori
Sağlık
 

İlk defa korkuyorum

İlk defa korkuyorum
 

İnsanın içini ürperten

Sevimsiz bir odada

Soğuk bir sedye üzerindeyim

Etrafta hazırlık yapan hemşeriler

Hemşirelere talimat veren cerrahlar var

Bir kolumda tansiyon aleti

Bir kolumda anestezi bekleyen damar yolu

Arada gözlerimin içine bakan doktor soruyor

Korkuyor musun ?

Evet diyorum.. Korkuyorum..

Hiç korkma diyor, korkacak hiç bir şey yok, rahat ol

Oysa ki bilmiyor;

Kendim için korkmuyorum ki ben…

Ölmemden endişe eden

“Senin için çok endişeleniyorum anne” derken

Gözleri saf ve masum yaşlarla dolan

“Benim için dua et, çabucak iyileşeyim” dediğimde

“Ölme yeter anne” deyip kaygılı gözlerle bana bakan

Canımdan çok sevdiğim oğlum için korkuyorum

Allahıma her gün aynı duayı ediyorum;

“Allahım oğlumu bize bağışla, onu anasız babasız bırakma” diyorum…

Korkuyorum..

Çünkü bana bir şey olursa;

Oğlum ne hisseder, ne yaşar, ne kadar üzülür, biliyorum…

Çünkü bana bir şey olursa;

Hayatta hiç kimse onu benim kadar sevemeyecek, biliyorum…

Damarlarımdan anestezi sızarken tüm vücuduma

Tüm bu kaygılarla gözlerim kapanıyor usul usul

Ve derin bir uykuya dalıyorum…

 

 

 
Toplam blog
: 38
: 1605
Kayıt tarihi
: 10.08.11
 
 

İstanbul doğumluyum. İçimden geldiğinde yazmak ve yazılarımı sizlerle paylaşmak için buradayım.  ..