Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '19

 
Kategori
Eğitim
 

İlk Dersimi Verdim

Daha önceki yazılarımda Whatsapp üzerinden ders çalışma programından bahsetmiştim. Bazı sorunlardan sonra Messenger üzerinden ders çalışma programı başladı. Ben de sosyal bilgiler öğretmeni olunca tarih ve vatandaşlık dersleride bana ihale edildi.

Gönüllü olarak bu programa katılacak ve ders verecek arkadaşları sisteme dâhil edebiliriz ders çalışma ve özelikle test okuma  desteği faydalı olur. Gönüllü olmak isteyenler beni arayabilir.

Benim için de farklı bir tecrübe dün ilk dersimi verdim. Ezberden ziyade sebep sonuç ilişkilerini kavratmaya çalışıyorum. Yani bilgi basamağından kavrama basamağına sonrasında sentez ve analizlere giden eğitim faaliyeti. İnşallah faydalı olur. Benim öğrencilerim benim dersimden eksik soru çözmeden sınavı kazanacak inşallah.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..