Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '12

 
Kategori
Aile
 

İlk gözağrım, kıymetlim

İlk gözağrım, kıymetlim
 

Onca kalabalığın içinden gözlerinin gözlerime kavuşması yüzünde güller açtırdı. Heyecanını kalbimde hissettim. Orada karşımda uçmaya ramak kalmış, ürkek titreyen bir kuştu. O şimdi tatlı bir telaşın içindeyken ben ilk gözlerimizin birleştiği, ilk buluştuğumuz güne seneler öncesine gittim...

İki siyah boncuk tanesi öylece bana bakıyordu. Taa ciğerlerime işlemişti minicik gözleri. Bana "İşte seninim, bundan sonra hep senleyim ömrünün sonuna kadar sev beni sev ki bu birliktelik bizi hep mutlu etsin, sar beni sar ki senin en kıymetlin olduğumu bilsinler" diyordu. Hep sevdim. Hep sardım. Hep korudum. En Çok.. En Fazla... Yürekten ... CANDAN...

Gözlerim doldu kendime geldim. Yutkundum birkaç kez. Beni böyle görsün istemedim. "İyice yaşlandın artık herşeye ağlar oldun" diyerek sitem edecekti. Onunla ne çok şey paylaştık, ne gizlerde kaybolduk. İlk oyun arkadaşı, ilk okul arkadaşı, ilk sıra arkadaşı, sırdaşı, yoldaşı, Can yoldaşı. O ise benim canım, ciğerim, Ciğerparem KIYMETLİM... Bazen hırpalamadık değil de birbirimizi çünkü birlikte büyüyorduk ve zorlu geçişlerin sancılarını çekiyorduk.

Şimdi yavaş yavaş yol ayrımları... Ne çabuk geçti onca yıl, ne çabuk tükendi seneler. O cıvıl cıvıl, yüzünde tatlı bir hüzünle arkadaşlarına, öğretmenlerine veda ederken bilinmezlere "merhaba" diyordu. O sadece lise yıllarına değil, çocukluğuna, masumluğuna, etrafındaki koruma kalkanlarına  veda ediyordu. O bavullarını hazırlamış içine güzel ahlakını, inancını, tertemiz kalbini koymuş sessizce gidiyordu bilinmezlere...

o benim ilk gözağrım, biricik kızım, en kıymetlim... Güldüğünde yüzünde güller açan tatlı yavrum. Şimdi onu liseden mezun edip hayat okuluna uğurluyoruz. Bütün yolları açık olur İNŞALLAH...   

 
Toplam blog
: 10
: 371
Kayıt tarihi
: 21.05.12
 
 

Sonbaharın ilk ayında yapraklar sararmaya başlarken,karadenizin hırçın dalgaları yağmurla heybetl..