Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

İlk gözağrımsın

Şimdi benim sevgimden uzak,
Hangi âlemlerdesin
Kim bilir şimdi hangi sevgilerle,
Kimlerlesin.
Ne kinim var sana karşı,
Ne nefretim.
Hiçbir kötülük beslemedim sana,
Sadece o tatlı gülüşüne hasretim.
Kimle olduğunun önemi yok,
Sadece mutlu olmandır dileğim.
Ama üzmesinler seni yeter ki,
Üzülmene dayanamam,
Ağlamasın o güzel gözlerin,
Ağlarsa kıyamam.
Sana bir şey olduğunu duyarsam,
Yaşayamam.
Her saniye yanımda olsan,
Koklasam sarılsam,
Yine sana doyamam.
Yanımda olmasan da,
Sen yüreğimde, canımdasın.
Sen benim yüreğime düşen ilk sevdamsın.
Sen dünüm, bugünüm, yarınımsın.
Sen benim ilk aşkım, ilk göz ağrımsın.
 
Şeref AYAZGÜN
 

 
Toplam blog
: 9
: 664
Kayıt tarihi
: 22.12.11
 
 

Zirve Bilgisayar Ltd.Şti'de çalışıyorum. 1987 Ankara doğumluyum. Müzik dinlemeyi, futbol oynamayı..