Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Bashico Doğal Anneyim Başak Pirtini

http://blog.milliyet.com.tr/bashico

18 Aralık '07

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

İlk kedilerimi internetten buldum

İlk kedilerimi internetten buldum
 

Boncuk oğlumuz ve Maviş kızımız


Kendi evime çıkacağım zaman hep evde bir büyük, bir küçük köpek ve kedi olmasını istemişimdir. Evlenince eşimin sayesinde kediler ile olan özel ilişkilerim de başlamış oldu.

Evdeki boş vaktimde internette köpekler ve kediler ile ilgili siteleri dolaşmak hoşuma gider. Kedilerimi almadan önce kedigen.com sitesindeki ilanları 2 ay boyunca inceledim. İlanlarda o kadar çok cins kedi veren var ki. Bir o kadar çok sorunları olduğu için cins kedi yerine daha sağlıklı olan karışık bir cins almayı istedim. Sonunda eşimi de sadece bakalım diyerek kandırıp Taksim'de bir grafik atölyesindeki yavruları görmeye gittik.

İlk önce tekir yavrular geldi. 4 tane bıcır ortalıkta dolaşırken veren kişi bir de bu var diye başka bir anneden beyazlı ufacık bir bebek getirdi. Eşim kucağına aldı. Sıcaklığı hoşuna gitmiş olacak ki hemen eşimin kolunun arasına kafasını sokup uyumaya başladı. Ben fazla üstüne düşmeden eşimin ilk sözü söylemesi için sustum. Sonuçta ben daha ilk günden kedi olsun da her kediye razıydım.

Eşim sen karar ver diyerek beni şaşırttı. Aslında o anda karar verilmişti. Ben de o zaman elindekini alalım dedim. Tabii tek başına olmazdı. Sonra bütün gün evde yanlızlıktan sıkılacak, etrafa zarar verecekti. Hem kedigen'de okuduğum pek çok kişi ikinci kedilerini arıyor ve iki kedi tavsiye ediyordu. Uzun çalışma saatlerimiz de olduğunu düşünerek peki bir tane de ben seçeceğim dedim. O sırada kafasındaki turuncu nokta ve bacaklarındaki sarı tekir renkleri ile diğerlerinden farklı olan yavruyu da ben seçtim. Böylece erkek kedimiz Boncuk ve dişi kedimiz Maviş evimize geldiler.

Eh böylece bir kedili ev daha kedi severlerin hanesine yazdırmış olduk. Eh artık blogger da olduğumuza göre, kedilerimi de internetten bulmuş olmam herhalde normal sayılır :P

Şimdi kedilerimiz Boncuk ve Maviş 1.5 yaşını geçtiler. Tabii doğal hayvan bakımı konusunda evdeki denemelerimi de onlar üzerinde yapıyorum. Doğal gıdalar ve yöntemlerle bakım, beslenme konusundaki bilgilerim ilerki bloglarımda paylaşacağım.

 
Toplam blog
: 201
: 11799
Kayıt tarihi
: 07.12.07
 
 

Tüm blog severlere merhaba! Boğaziçi Kimya bölümü mezunuyum. Bilişim sektöründe toplantı, etkinli..