Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '18

 
Kategori
Kitap
 

İlk Kitabım - Mavilikler

İlk Kitabım - Mavilikler
 

foto: Diga Kitap


İlk şiir kitabım Mavilikler geçen salı Diga Yayınevi'nin yoğun katkıları ve emeğiyle kitapyurdu.com'da satışa çıktı.

Kitap başta ülkemiz olmak üzere New York'tan, Venediğe, Berlin'den Viyana'ya ve daha birçok Anadolu ve Trakya şehirlerinde tanıdığım insanlar, şahit olduğum yaşantılar ve toplumsal olaylar ve daha birçok konu üzerine yaptığım izlenimlerden oluşuyor. Konusu da kendisi kadar epey zengin. Hepsini yazıp tadınızı kaçırmak istemiyorum.

Toplam 128 sayfa ve 78 şiirden oluşan kitabı tam 9 yılda yazdım ve üzerinde özenle çalıştım. Yaşatabilmek için yaz, felsefesiyle yazılan bu kitapta birçok şiir eklendi birçoğu çıkarıldı ve sonuçta ortaya bu çalışma çıktı. Kitapta blogda paylaştığım şiirlerden sadece birkaç tanesi var ama kitap çalışması için onların da bazı yerleri düzelttim hatta değiştirdim. Daha fazla anlatmayım, ben susayım kitap konuşsun. Destek olanlara şimdiden teşekkürler.
Emeği geçen tüm arkadaşlarıma, aileme ve o şehirlerde yaşayan insanlara teşekkürler...

écrire pour vivre!

Mavi kalın...

Emre Erden


Kitap için: https://www.kitapyurdu.com/kitap/mavilikler/478960.html&filter_name=mavilikler
Yorumlarınız veya sorularınız için;  
erdenemre0@gmail.com 

 
Toplam blog
: 203
: 322
Kayıt tarihi
: 16.11.13
 
 

1991 İskenderun doğumlu. EMU Mütercim Tercümanlık, Amasya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezun..