Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İlk kitabım

İlk kitabım
 

14. İzmir kitap fuarında ben de varım.

26 Nisan 2009 Pazar. Saat 14:00-16:00 arasında Kavim Yayınları (Salon-2) 302/c

Çok heyecanlıyım. İki yıldır uğraştığım kitabımı nihayet elime alıyorum. (Sizlere haber vermekte geç kaldım. Kitabın yetişip yetişemeyeceği belli değildi.)

Ne yazdım?

Hayatın en neşeli yanını, çocukları yazdım. Onların o güzel bakış açıları, gülümseten halleri unutulmasın, okurken herkes çocukluğuna dönüp, biraz gülümsesin istedim…

Kitaptan: 1984 yılı, Gaye 3.5 yaşında.

Halasıyla komşu çocukları üzerine sohbet ediyorlar. Lafın bir yerinde hala:

“ O kız senden büyük” diyor.

“Evet, biliyorum. 3. sınıfa gidiyor”

“Peki ablası kaça gidiyor?”

“O daha büyük! 5. sınıfa gidiyor” Komşulardan birinin üniversiteye giden bir oğlu var. Hala O’nu soruyor bu kez:

“Peki Metin ağabeyin kaça gidiyor?”

“Oooo O’nu tam bilmiyorum. Çok büyük… Belki 1000’ e gidiyordur, belki 2000’ e”

(Gaye şimdi başarılı bir bankacı)

Kitabın adı: FİSTOŞ, CENTİLMEN ve DİĞERLERİ. Çıkış zamanı olarak nisan sonuna denk gelmesi güzel bir tesadüf oldu.

Bayramınız kutlu olsun çocuklar!

(27 nisan 2009 pazartesi gününden itibaren http://www.ideefıxe.com/ da, bir hafta sonra da D&R’larda bulabilirsiniz.)

İlgilenen herkese şimdiden teşekkürler.

Zühal Ekinci

 
Toplam blog
: 23
: 818
Kayıt tarihi
: 10.02.09
 
 

GÜLÜMSEMEDEN SORUMLU DEVLET BAKANLIĞI'na talibim... Blog yazarlarından Sema Şener burada olmam gere..