Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

27 Temmuz '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

ilk paramı bu gün kazandım...

ilk paramı  bu gün kazandım...
 

Kizim Cumaertesi gunu ilk defa calisti. Aldiklarini eve getirdi. Parasinin yarisini bana verdi. Bende, 20 dolarlik banknotu 'scan' edip, burada yayinlayalyim istedim. Bilgisayarda bir not: "Parayi aynen kopyalayamazsiniz!..." Ben de bir korku? Ulan basimiza is acacagiz...

Bu arada hanim ne yaptigimi bilmis gibi; "Para mara kopyalayip da basimiza is acma..." demez mi?

Deli olacaktim...

***

Siz, ilk defa ne zaman para kazanmistiniz?

Ben, ilk parami 'piyango cektirerek' kazanmistim.

En buyuk ikramiyemiz abimin tras takimiydi. Kocaman kocaman adamlar, 25 kurusa tras takimi kazanmak icin ugrasip durmuslardi.

Kac para kazanmistik?...

Sonra bir avukatin burosunda babam bana is bulmustu. Ilkokulu bitirdigimiz ilk yazdi. Ilk maasimla ablama 'Hayat Dergisi' almistim.

***

Bizim dolari kopyalama isleri sinirlerimizi bozdu.

Beceremedik.

Size, internetten, bir yirmi dolar resmi buldum.

Bu arada hanim;

- "Bu herif iyicene usuttu..." diyerek yanimdan uzaklasti.

Ne gunlere geldik?

Hem ayidan, hem ayinin bokundan korkar olduk.

"Ben senin gencligini de bilirim..." dediginizi duyar gibi oluyorum...


Fotograf:

Kopyalamak isteyipde kopyalayamadigimiz bir adet 20 dolar.
 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..