Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İlk sen vardın sonra...

İlk sen vardın sonra...
 

Buzlardan ve ateşlerden geçtim …

Düştüm, düştüm , düştüm …

Düşüş sonsuzluk boyu sürerken ;

Yandım , kavruldum kül oldum.

Buz tuttum…

 

Binlerce can kırığım haykırmak isterken her bir yarayı ve darbeyi…

Sustum sustum ….

 

Düşüş sonsuzluk boyu sürerken ;

Yandım , kavruldum , kül oldum …

Buz tuttum…

Yüreğim katıldı …

Alevim ve umudum söndü….

 

Umutsuzluk ölümmüş …

Düşüş sadece yol ….

Ben kendi yolumda ve cehennemimde ..

Evet sadece kendi cehennemimde ….

Bağırdım, haykırdım ve ağladım …

Göz yaşlarım buz tuttu ..

Kalbim korken kül oldu….

 

 

Dudaklarımda sadece bir tek dua kaldı ….

Allahıma havale ettim ben seni…..

Allahım içimi bilir senden iyi….

 

 

Düştüm düştüm ,

Alevler sardı tüm ruhumu ve aklımı …

Aklımda son bir sen kaldın ….

BUZ TUTTUM….

 

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..