Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '07

 
Kategori
Blog
 

İLK toplantımız... (Orada olmak vardı yaa..)

İLK toplantımız... (Orada olmak vardı yaa..)
 

Üzgünüm....

Milliyet blogun havasını solumak ayrıcalık bence, birkaç aydır duygu düşüncelerimi dilim yetttiğince kaleme döktüm... Yazıyı yazıp da bloga göndermek sonrasında beklemek var ya ne müthiş bir duygu heyecanla dakikalarca gidip gelip sayfama bakma bu güne kadar tek bir yazım onay almamıştır o da blog'a sunduğum ilk yazım sebebi bir kaç noktalama hatası düzeltip gönderseydim kabul buyuracaktı değerli editörlerimiz...

Aman dedim; fazla üzerinde durmadım daha doğrusu ciddiye almadım... EE acemilik var üzerimde bir yıla yakındır yazılarınızı takip etsemde şöyle bir sormalıydım kendime ben den Blog yazarı olur muydu??? Hiç düşünmemiştim bunu kendimle...

Neyse lafı fazla uzatmayayım canım ablama yorum yapmak üzere ablam kim mi? NEŞE EVRİM tabiki şimdi sizin de ablanız... Benim ablam olalı yirmi sene oldu valla deme ki en çok benim ablam o...

Üyelik formumu eşim doldurdu artık yorum yazmabilirdim oleyy... gece geç vakitlerdi 23 suları falan acemilik varya bu satte yorum yollanmaz dedim kendi kendime...işte o zaman dedim neden olmasın, binbir zahmet Blog sayfasını açtım ee hadi bakalım kuruldun klavyenin başına gönlünden ne geçerse yaz bakalım... İlk yazım eşime olan duygularımı, aşkımı hayranlığımı anlatıyordu... yazdım yazdım hiç kontrol etmeden yayınla'ya bastım bekle babam bekle... Ertesinde unuttum zaten yazarlık hayalim ilk yazımda son bulmuş gibiydi... günler sonra Miliyet Blog habercim ilk müjdesiz haberi verdi bana... Canım sağolsun dedim ama gelin içime sorun artık bir kurt içimi yiyor bırakırmıyım bu yazarlığın peşini.. bu yaşıma kadar aklıma takılan hiçbir şeyin peşini bırakmadım o neyse tuttum kopardım yaşamıma soktum... Blog blog dolaşıyorum okuduğum yazarların yazılarına bakıyorum hımm herkes yaşamından kesintilerle bilgileriyle , hayalleriyel, özlemleriyle, kızdıklarıyla sevinçleriyle....buradalar..

İlk yazım oturduğum kent şirin EREĞLİ'yi konu almıştım ve yayınlandı ve birde soru aldı bu yazım... Tabiki mutlu oldum gerisi geldi sonrasında yazılarım günlük yaşamı, duygularımı kapsıyor...Oleyy ben artık Miliyet Blog da yazarım ...

Paylaşacak öyle çok konum vardı ki, yavaş yavaş sindire sindire yazacaktım... Evet ben ev kadınıyım ama hiç bir zaman kendimi o moda sokamadım anne olmaktan çok mutluyum ama diğer ev kadınlarından daha farklı olduğumu biliyorum.. en baştan ev hanımlığımla hiç şikayetçi olmadım... günlük işler mi benim zevk alarak yaptığım hobim, çocuklarla olan diyaloğum benim keyif alarak oynadığım evcilik oyunum, eşime hala ona aşık olan kadınım her akşam ilk kez buluşacak gibi penceremde gelmesini beklerim... Arkadaşlarım kahkaha ortaklarım beni yazılarımdan hep hüzünlü biri olarak tanıyorsunz ama öyle değilim çocukluğum hüzün dolu geçsede yaşadıklarım yüreğime kini , öfkeyi hiç sokamadı...çok duygusalımdır neşeli yanım çoktur ...ağlamakla gülmenin kardeş olduğuna inancım fazladır... kızlarımı yaşama merhaba dedikten sonra neşeli yanımı kimse bozamadı...

Yaşamımın en keyiflidönemini yaşıyorum... Evimbenimsevinçlerimi, hayallerimi, hüzünlerimikızgınlıklarımı, hasretimi,
kavgalarımı, aşklarımı, kahkahalarımı sattığım dükkanım...

Bu ne anlatıyor diyorsunuz değil mi? haklısınız ben kendimi anlatıyorum ben böyleyim demek istedim...Burada olmaktan büyük haz alıyorum sizleri okumak sizlere yorum yazmak sizlerden yorum mesaj almak harika bir duygu ...Burada olmamın bana verdiği keyfi kimse bozamaz...sizler harikasınız, sizlerle olamktan çok mutluyum ...yaa! burda olmak çok güzel...birçok arkadaşım oldu burdan sizin içinizden hepsi birbirinden değerli inşallah birgün yüzyüze geleceğiz ben çok istiyorum ogünün geleceğinide biliyorum..

Konum neydi ne için üzgündüm ben neler anlattım yarın Zonduldak ve çevresi Milliyet blog toplantımız var ben çok istiyorum ama orada bulunamayacağım mazettim ufak gib görünsede benim, kızım için önem taşıyor...ortan kızım doğa'nın bu sene ilk kez yapılacak sınıf, veli toplantımız var ben sınıfı velileri temsilen orada bulunma zorundayım çünkü sınıfımızın, sınıf annesiyim ... Kızım bu sene dörde geçti tek öğretmen girmiyor derslerine diğer öğretmenlerinlede tanışacağımız ilk sınıf toplantımız...

Bizim buluşmamızı organize eden arkadaşımız Green World şimdiki görünen ismi, öğretmen Ahmet olarak biliriz kendisini...Burdan kendisine bizleri biraraya getirme çabalarından dolayı teşekkürlerimi sunuyorum...Ahmet bey sizde bir eğitimcisiniz mazuretimi anlayışla karşılamanızı umuyorum...Bir daha ki buluşmadan haberim olursa sevinirim ...

Bilin ki gönlüm sizlerle diğer tanışacağım yazar arkadaşlarıma çok üzgünüm diyorum...

 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..