Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

İlk ve Son

Geçmişi geri getirmenin zor olduğunu,
İlk kez pişman olduğumda anladım.
Hakettiğim hiçbir başarı,
kazandığım hiçbir ödül,
Ruhumu pişmanlıklardan
sıyırmama yardımcı olmadı.

Denizlerim öfkeli,
sularım azgındı artık!
Ve şu an dediğim, o karmaşık kavram,
Yetmiyordu
kirlenmiş hiçbirşeyi yıkamama.
Geçmiş geçmişti,
Bitmişti artık!

En kısık seslerimin,
gökgürültüleri yarattığı
sadece içimde kalan haykırışlarım...
Herşeyi değiştirebilecek
sesi çıkmayan,
belki de korkaklığa aşina,
sessiz haykırışlarım...
Hepsi kızgın denizlerimde boğulmuştu.
Hepsi içimde bir yerlerde kalmıştı.

Geçmişi geri getirmenin zorluğunu,
İlk ve son kez pişman olduğumda anladım.
Son kez sesimi duyuramadığımda...
Son kez haykırışlarımı içime gömdüğümde...
Ve son kez, kendi denizimde
tüm karalarımı yıkadığımda anladım.
Son kez kendimle yüzleştiğimde anladım.
 
Toplam blog
: 27
: 428
Kayıt tarihi
: 26.08.07
 
 

Ben Serpil Yüksel. Çanakkale'de dünyaya geldim. İlkokulda yazar olmamı isteyen harika bir öğretmenim..