Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İlk yazı

İlk yazı
 

Yazı yazmanın da kuralları var. İki dakika önce "yazınızın daha hızlı yayına çıkmasını istiyorsanız, lütfen okuyun!" kısmını gözden geçirdim. Hayattaki herşey gibi yayınlanabilecek bir yazı yazmanın da zor olduğunu farkettim.

Lafı fazla uzatmanın alemi yok. "Milliyet Blog", blogda sürekli yazan bir arkadaşımın yazılarını okumaya başlamamla hayatıma girdi. Bir başka arkadaşım ona yolladığım maillere bakarak, "Sen bişeyler yazsan", diyerek beni yüreklendirdi. Ben de dedim ki ;" Bir deneyeyim. Ne gam olmazsa olmaz."

Ve işte çiziktiriyorum bir iki satır. Biraz da baskı altında hissediyorum kendimi yazarken çünkü aklımda noktalama işaretleri var. Malum serde öğretmenlik var ya, yanlış yapmak istemem. ( İngilizce öğretmeniyim ama olsun.)

Sürekli takip ettiğim blog yazarları da var. Her gün mutlaka yazılarına baktığım yazarlar. Şimdi umudum benim yazılarımı da okuyan arkadaşlarımın olması.
Ne diyeyim daha?

En iyisi "HERKESE MERHABA!"


 
Toplam blog
: 33
: 777
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

71 İstanbul doğumluyum. Öğretmenim. Şarkıdaki gibi, " bi' kızım var ve evliyim."..