Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '17

 
Kategori
Blog
 

İlk yazım

İlk yazım
 

Engel Tanımaz.


Merhabalar ben 1980 doğumluyum. Sakarya'da yaşıyorum.

3 aylıkken geçirdiğim menenjit hastalığı sonucu engelli olarak yaşamaktayım.

Yatalağım hiç kalkamıyorum. Boynum dâhil hiçbir yerim tutmuyor sol elim az da olsa tutuyor sol elimin işaret parmağıyla bilgisayar kullanmaktayım. Okula gitmedim.

Ellerimi kullanamadığım için, okula gidememem beni yıldırmadı kendi kendime okumayı öğrendim tv haberlerinin yazılarını okuyarak okumayı söktüm. Yemeğimi içmemi annem sağlıyor. Lavabo banyo ihtiyaçlarımı da kendim karşılayamıyorum. Tek parmağımı kullanarak yazarlık yapıyorum, senaryo yazıyorum. Yazmak terapi gibi, geliyor.

Çok seviyorum yazı yazmayı. Çok aradım yazarlık yapacak gazeteyi, çok, istedim yazarlık yapmayı ve sonunda Cantürk Haber sitesini buldum ve mesaj attım. Ne yalan söyleyeyim pek umudum yoktu mesajı yazarken, sonuçta hiç eğitimim yok. Kabul edilince şaşırdım.

Aralıktan bu yana yazarlık yapıyorum. Bitmiş senaryom vardı. Bir yönetmene gönderdim beğendiğini söyledi. Çok maliyetliymiş, kısa film olur ise 5 10 bin. Uzun film olur ise 80 veya 90 bin arası imiş. Siz de takdir edersiniz ki, ben de o kadar para yok bulamam da ne ben ne de ailem bulabilir. Sponsor bulmam gerek umarım hayırsever birileri çıkar da, hayalimi gerçekleştirmeme yardımcı olur. Tek amacım adımı duyurmak ve bir şeyler yaptığımı biz engellileri yok sayanlara biz de varız diyebilmek.

 

Biraz senaryomdan bahsedeyim. 1.71 sayfa birçok konu içeriyor. Esprili. Bir genç kızın hayallerinin yıkılışını konu alıyor. İnşallah sponsor bulurum da benim Hayallerim gerçek olur. 4 kardeşim var, iki erkek üç kız. En büyükleri benim. Annem sağ. Babamı akciğer kanseri.nedeniyle 1.5 yıl önce kaybettim. Annem ise 7 yıl önce iki kez beyin Ameliyatı geçirdi ama yine de bize bakmaya çalışıyor. Ben de anneme ev almak istiyorum, onu rahat ettirmek istiyorum. Yaşım 36 ben kendimi bildim bileli kiradayız.

Amaçlarımdan biri de engelli arkadaşlarıma yardımcı olmak seslerini duyurmak ki bunu da başardığıma inanıyorum ama yetmez. Filmimle yazacağım hikâyelerle seslerini daha geniş kitlelere duyurmak amacındayım. Umarım amaçlarıma ulaşa bilirim hayallerimi gerçeğe dönüştürebilirim. Menenjit hastalığı geçirdiğimde küçükken annem babam hastaneye götürmüşler fakat doktorlar hiçbir ümit vermemiş.. İki yıl önce bacaklarımdan oturmak için ameliyat oldum bir faydasını göremedim. Ben ne oturabiliyorum ne de kalkabiliyorum. Yazın tekerlekli sandalyemde yastıklarla oturabiliyorum oda zar zor.

Sandalyem özel, yorulduğumda uzanıyorum sandalyeme. Hayatımda isyana yer yok dünyaya geliş nedenimi biliyorum çünkü. Bunu bile bile neden isyan edeyim ki, Yüce ALLAH sabredenlerle beraberdir. Bu ayet içimi ferahlatıyor. Devamlı bilgisayar başındayım o benim küçük dünyam çünkü. Real de hiç arkadaşım yok sanal âlem de arkadaşlarım çok var.

 

Rukiye Türeyen!

 
Toplam blog
: 55
: 263
Kayıt tarihi
: 31.05.17
 
 

Rukiye TÜREYEN kimdir.     1980 yılında Sakarya'da doğmuştur. Üç aylıkken geçirdiği menenjit hast..