Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '13

 
Kategori
İnternet
 

İlkadım kaymakamlığı İnternet Kafe Denetim Komisyonu toplandı

İlkadım kaymakamlığı İnternet Kafe Denetim Komisyonu toplandı
 

18.04.2013 tarihinde İlkadım Kaymakamı Ahmet NARİNOĞLU başkanlığında yapılan toplantıda İlçemiz sınırlarında bulunan Ticari amaçla toplu kullanım sağlayıcı internet cafelerin denetlenmesi ile ilgili eğitim sunumu yapıldı.

            Kaymakamlık Toplantı Salonunda Yapılan toplantıya İnternet Kafe Denetleme Komisyonu Başkanı Mustafa KARABİBER ve Üye Musa KELEŞ, Üye Hüseyin KOÇ, Üye İbrahim DOĞRUOĞLU, Üye Ender GÜNDOĞDU, Üye Muhammed CANLI, üye Ayfer AYDIN, Üye Uğur KÜN, Üye Özcan YILMAZ ve Üye Erkan BAYRAAKTAR'ın katılımı ile günümüzde bilgi teknolojilerinin kullanımının yaygınlaşmasıyla internet cafelerin hissedile bilir derecede maksimum seviyede kullanımının sağlanması yolunda gerekliliklerinin altı çizildi.

            Bu bilinçle gençliği korumak, getirilen standartları uygulamak, şikâyet ve önerileri değerlendirmek için komisyon oluşturuldu. Oluşturulan komisyonun komisyon başkanının yönetiminde, denetim iş ve işlem süreçleri ile birlikte internet cafeler için projeler geliştirilerek internet okuryazarlığı, internet cafeciliği gibi profesyonel bir anlayışla yapılmasının kararı alındı.

            Komisyon Başkanı Mustafa Karabiber tarafından 01.11.2007 tarihli resmi gazetede yayınlanan toplu internet kullanım sağlayıcıları yönetmenliğine göre ticari amaçlı internet toplu kullanım sağlayıcı iş yeri internet cafe denetleme eğitim sunumu yapılmış olup yeni komisyonun çalışma şartları belirlenerek komisyon üyelerinin görüşleri alınıp değerlendirilmiştir. Narinoğlu yeni komisyona basarılar dileyerek toplantıya son verildi.

 
Toplam blog
: 105
: 112
Kayıt tarihi
: 27.11.12
 
 

Samsun Valiliği, İlkadım Kaymakamlığı, Samsun İntermet Kurulu, Türkiye Bilişim Derneği Samsun Şub..