Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '14

 
Kategori
Güncel
 

İlkadım Kaymakamlığı İnternet Kafe Denetim Komisyonu toplandı

İlkadım Kaymakamlığı İnternet Kafe Denetim Komisyonu toplandı
 

İlkadım Kaymakamlığı İnternet Kafe Denetim Komisyonu Mustafa KARABİBER başkanlığında, Denetim Komisyonu Üyeleri Mehmet US, Erol GÜN, Ali SATIN, İbrahim YILMAZ ve Mehmet ARAL’IN Katılımı ile İlkadım Kaymakamlığı Toplantı Salonunda Toplandı.

Karabiber, İlkadım İlçesi sınırları içerisindeki internet kafelerin yıllık denetim planı ve internet kalecilerin eğitim programlarını yapmak üzere toplanmış bulunmaktayız. Bilindiği üzere 01.11.2007 tarihli Resmi Gazetede yayımlanan Toplu İnternet Kullanıcıları Yönetmeliğinin 5 ve 9. Maddeleri gereği denetim yapılacağını, internet kafelerin eğitim yeri olduğunu, internet kafe işletmecilerinin kafe içerisinde öğretici olmaları gerektiğini, bu nedenle Nisan 2014 ve Aralık 2014 tarihlerinde Eğitimler programlanacağını, Denetim komisyonu üyelerinin kendi kurumları ile ilgili işve işlemlerden denetim sırasında sorumlu olduğunu, İnternet Kafeler ile ilgili yeni projeler var ise onların değerlendirilerek, daha etkim ve güvenilir, kanun ve yönetmelikler uygun hale getirmek için yoğun bir çaba ve gayret içerisinde olacağımızın bilinmesini isterim dedi.

Komisyonda alınan kararları Denetim Komisyonu Başkanı Mustafa KARABİBER ve üyeleri hafta içi Kaymakam Ahmet Narinoğlu’na aktaracaklar.

 
Toplam blog
: 105
: 112
Kayıt tarihi
: 27.11.12
 
 

Samsun Valiliği, İlkadım Kaymakamlığı, Samsun İntermet Kurulu, Türkiye Bilişim Derneği Samsun Şub..