Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İlkimsin

İlkimsin
 

İlkimsin,

Sen benim her şeyi yeniden yaşadığım ilkimsin. İlk nefesim ilk yürüyüşüm sanki.

Hayata yeni başlayışım; ilk hatam, ilk duamsın, hayata ilk sitemimsin. Yaşamak isteğim hayallerimsin. Kaybedeceğim diye ilk korkumsun

İlkimsin,

Sen benim ilk sevdamsın. İlk çocuğu olur ya insanın sen de öylesin bu yüreğe. Anlatamadığımsın anlayamadığımsın. Sen benim ilk rüyamsın gecenin bir vakti uyanıp korkularla sıçradığım

İlkimsin,

Sen benim ilk tecrübemsin. Hani ateşi bilmeyen çocuklar olur ya elini yakar işte öyle. ilk acımsın.

İlkimsin,

ilkimsin ,

İlkimsin işte daha nasıl anlatayım ki...

 
Toplam blog
: 52
: 730
Kayıt tarihi
: 14.05.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Kamu yönetimini okuyorum. Yazmayı seviyorum. Milliyet Blog’da yer almaktan mu..