Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '18

 
Kategori
Güncel
 

İlkokullarda Cinsel Bilgi, Eğitim Şart

İlkokullarda Cinsel Bilgi, Eğitim Şart
 

15 Ay gibi uzun aradan sonra yeniden merhaba sevgili blokum! 25 Ekim 2016 da yazmış olduğum kategorisi 'güncel' olan bir yazıma blokun değerli yazarı Kerim beye cevap yazmadan önce. Nasıl ve nereden başlasam, şiir mi yoksa yazı mı derken? ' Hiç ama hiç aklımdan çıkmadı' yazımı yeniden okudum ve tabi olarak, yazı da karar kıldım.

Ahlaki çöküntünün; Kendi sınır ölçüsünde ne yazıktır ki sınırlarını aştığını, utanarak gördüm. O yazımda, gelecek 10 yıldan bahsetmişim, şimdi değil 10 yıldan önümüzde ki yıldan dahi insanlık adına ürküp, korkar oldum. Dün TV izlerken, bir delikanlının genç bir kıza apartmanda saldırıya uğraması haberinde ise donup kaldım, güpegündüz ve de bu neyin cesareti! Kadınlara tecavüz, zulüm ve işkence bitmeli. Ülkem nereye gidiyor, ahlaki çöküntü had safhada. 1999 Yılından bu yana hapishaneler de suçlu potansiyeli 3 kat artmış!

Küçücük çocuklara tecavüze ne demeli? Hiç insan kendi etinden, canından, kanından yavrusuna tecavüz eder mi? Namı diğer çürük elma 'öz baba' dan bahsediyorum! İdam yasası bence çıkmalı, her ne kadar 21 yüzyılda isek de.. Cinsel saldırılara, tecavüzcülere, gasp ve buna benzer insan haklarına kısıtlama getiren şiddet eğilimleri yapanlara yüksek düzeyde ceza getirilmeli! Yaza yaza dilimizde tüy bitse de yazmalıyız. Bırakın okul çağında olanları, kundak da olan bebek, 3 Yaşındaki çocuk, sapıkça niyetlere diyet verilmemeli, benim küçük çocuğum yok dememeli, torun torba da mı yok! Susmak nereye kadar!

Her zaman da yazdığım üzre, ilkokullarda cinsel bilgi, eğitim şart. Öğretmenlere özel kurs verdirilerek Neden pedagog olmaları sağlanmıyor? Çocukların eğitiminde 4. ve 5. sınıf birleştirilip Kadın ve erkek 2 pedagog eşliğinde fevkalade ciddi bir eğitim verilebilir, bu nacizane önerimdir ve de inşallah bilir kişilerce okunur. Selam ve saygılarımla.

 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..