Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

kevser şekercioğlu akın

http://blog.milliyet.com.tr/kevser

18 Eylül '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İlla Gerçek

İlla Gerçek
 

Gerçeğimi aradım
Bulduğumu sandıkça kayboldu yansımalar
Zifir karanlıkta perde aralıklarındaki ışık
Yeniden tik-tak lara döndü yaşam
Bir türlü tutamadığım sevdiklerim
Kayıp gittiler yüreğimden birer birer
Katran yanıklarına döndü ihanetleri
Kapı kolları kırıldı kapılarımın
Korunmasızdım.
Var oluş nedenim;
Kelimeler can simitlerim
Çok yüksekten iteklendim
Acıtsa da gerçeğin gerçeğini aradım
Buldum sandım, yalan yansımalarda yanıldım
Görünmeyen bir çift göz
Her keresinde sarılan kollar
Kulağımda bir fısıltı "AŞK"
Ayaklarım bu yüzden bu kadar güçlü
Bu yüzden bu kadar canlı yeşillerim
Acıtsa da illa gerçek derim.
Ellerim bu yüzden balyoz
Hala arıyorum.
Belki görünmüyorum çok uzaklardan
Olsun, ben buradayım
Kalabalığım,
En çok da kelimelerim
Beni de, başkalarını da anlatsa hep gerçektiler
Hep samimi, hep olduğu gibi
Gökyüzü de yerin dibi de sen nasıl görürsen
Evet SEN.
Sen varsan dünya var.
İnandığın kadarsın, inandığın kadar insan
Sonsuzlukta buz kalıpların sınırsız
Ya sevgiyle eritir maviye dönersin
Ya soğuktan kapatırsın gözlerini.
Karar senin.
Bir kelebek konar parmağına
Yüreğinde gökkuşağı
Katran yanıkları dalların yeniden yeşerir
Ayakların tempolu yürür
Bazen bir ağaç bazen bir dağ
Hepsi sensin
Sen varsan, var olanlar anlamlı
Anlamsızsan her şey yalan bir yaşam
Acıtsa da bu yüzden illa gerçek isterim.
Her bulduğumda yeniden şekil alır inandıklarım
 

 
Toplam blog
: 374
: 869
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1965 Akçakoca doğumluyum. Evli ve dört kız annesiyim, küçük bir kızın  anneannesiyim. A.Ü. Halkla..