Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

İlmek sevdadan yana boynuma

Bu neyin vebalidir böyle ödediğim
Bin parça

Adımı bir ayyaşa çıkaran

Hangi suçun diyeti
Bitimsiz ve
Nihayetsiz

Veremediğim bu hesap

Altından kalkılamaz bu yıkıntı

Yalansız
Dolansız bir yaşamın ödülü müdür ki bu

Vurgun ortasında
Dayanılmaz bir kaçış

Bir ahın
Bir bedduanın toplamı mıdır yoksa çektiğim

Boyum mu verecek şimdi peki hesabı

Susmayan dilim mi yaralayan

Adam yerine koymak mı adam olmayanı suç

Sineye çekmek
Hep kendini vurmak mı

Bu neyin vebalidir böyle ödediğim
Bin parça

Adımı bir ayyaşa çıkaran

Hangi suçun diyeti
Bitimsiz ve
Nihayetsiz

İki gözüm dersin üç göz ister

Başım gözüm üstüne dersin kendini bir dağ sanır ulaşılmaz

Helal olsun valla dersin
Kendini helalden seni hep haramdan sayar

Öyle değil ama öyle olsun be iki gözüm dersin

Senin dediğin gibi olsun dersin
Kendini bir şey sanır

Kazanan kendini
Kaybeden oldum olası hep seni tanır seni sanır

Niye ben adam gibi bir adama çatmadım
Ya da adam gibi bir adam bana

Hep vurgundayım
Çekip gitmede

Kaş çatmada
Dudak bükmedeyim

Bu neyin vebalidir böyle
Hangi sevginin diyeti ödenmezi hesabıdır ödenmez bir türlü

Kalıbımı basarım sevgiye

Aşka
Eğer okyanus değilsem

Adam değilim nah şuraya yazıyorum
Sevdanın daniskası değilsem

Bu neyin vebalidir böyle ödediğim
Bin parça

Adımı ayyaşa çıkaran

Hangi suçun diyeti
Bitimsiz
Nihayetsiz

Felek kahpe
Kader umarsız

Bütün yollar varsın ki çıkmazda olsun hepsi çıkmazda

Sevgisizlik cellâtsa
Sevginin vebali bana

Aşkın diyeti boynuma olsun

Üç beş iyi adamdı zaten sevda

Bir diyette bana olsun
Bir vebal de şiire

İlmekse hep susmayan sevdadan yana boynuma.


Özay Sağlam

 
Toplam blog
: 8
: 592
Kayıt tarihi
: 28.08.08
 
 

Şiir okur, yazarım, bu sayfada kendimin ve arkadaşlarımın şiirleri yayınlayacağım. Meslek lisesi ter..