Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '11

 
Kategori
Müzik
 

İlter Burak Kalay

İlter Burak Kalay
 

Bugün tesadüfen Haber Türk Kanalında "Burası Hafta Sonu" programında, bugüne kadar hiç tanımadığım İlter Burak Kalay'ı dinlemek fırsatını buldum. 

İlk önce gitar, sonra trompet ve daha sonra ud çaldı ve arkasından şarkı söyledi. 

Şaşırmamak elde değil. Enstrümanların hepsini çok güzel çalarken, mükemmel bir bariton ve çok net bir sesle insanı hayretler içinde bırakan güzellikte şarkılar söyledi. 

Son zamanlarda rastlamadığımız bir ses ve sanat gösterisi karşısında büyük bir hayranlık duydum ve ümitlerim yeniden yeşerdi. Demek ki dedim, "hala müthiş sanatkarlar yetiştirmek olanağına ve potansiyeline" sahibiz. 

Evet, ilk defa dinlemek iimkanı buluyorum ve o genç şarkıcıya sanatkar diyebiliyorum. İşte işin sırrı herhalde burada. 

Sanatkar kime denir desem, net bir cevap alamam, çok çeşitli tarifler yapılacağı kesin. Ama ben bir tarif yapmak isterim. 

< eğer="" bir="" müzisyeni="" dinlediğinizde,="" bir="" film="" veya="" tiyatro="" eseri="" seyrettiğinizde="" veya="" bir="" heykel="" veya="" tablo="" gördüğünüzde="" işte="" sanat="" bu="" diyorsanız,="" o="" kişi="" gerçekten="" sanatçıdır.="">> 

Sanatın ve sanatçının ne olduğunu bana gösterdiği için İlter Burak Kalay'a teşekkür ederim. 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..