Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İlyas Öğretmene mektuplar

İlyas Öğretmene mektuplar
 

UNUTMAYACAĞIZ


GÜLE GÜLE ¦ İLYAS BİNGÖL ¦ GÜLE GÜLE... İLYAS'IMIZI KAYBETTİK... EĞİTİM CAMİASINDAN GENÇ BİR YILDIZ KAYDI... YASTAYIZ... DİCLE FIRAT KOLEJİ REHBERLİK ÖĞRETMENİ İLYAS BİNGÖL'Ü SON YOLCULUĞUNA UĞURLADI... ÇOK GENÇTİN İLYAS, TAZE FİDANDIN, ÖMRÜNÜN 28. BAHARINDAYDIN, UMUTLARIN VARDI, HAYALLERİN VARDI, AHMET TAHA'N İLE İLGİLİ PROJELERİN VARDI, ÖĞRENCİLERİN VARDI ŞİMDİ SENİN İÇİN AĞLAYAN... ÇOK KÖTÜ BİR ŞAKAYDI GİDİŞİN, ZAMANSIZDI VE SANA HİÇ YAKIŞMADI... İNANIYORUM Kİ GÖZ YAŞLARI... İÇİNDE YAZDIĞIM BU SATIRLARI GÜLÜMSYEREK YATTIĞIN YERDEN İZLİYORSUN... BAK, BOYNU BÜKÜK BIRAKTIĞIN ÇİÇEKLERİN SENİN İÇİN NE DEDİLER...

 _______ Dila Şevval TURŞAK______

 ¦ YEDİ RENKLİ YILDIZ İLYAS ÖĞRETMENİME ¦

Ben ve babam İlyas Öğretmeni tanırdık... Melek, yardımsever, iyi kalpli ve güzel sözlü bir öğretmenimizdi. Odasında huzur bulurduk. 25 Nisan 2012 Saat: 11.00'de acı haberi aldık. Ceren arkadaşımın ablasının sınıfına gittiğimizde herkes ağlıyorduu. Şaşırdık, sorunca İlyas Öğretmenimizin aramızdan uçup gittiğini söylediler... Sınıflarda, okulun bahçesinde herkes ama herkes ağlıyordu. Acımız büyüktü... Bizim öğretmenin eski öğrencisi Mesut Amca öğretminimiz teselli etmeye çalışıyordu ama o da ağlıyordu. Kapı aralığından gördük. Çok HARİKAYDIN İLYAS ÖĞRETMENİM... CENNETTEN BANA GÜLÜMSEDİĞİNİ BİLİYORUM ¦ ¦ ¦ ¦ ¦

 _______Marya AKTAŞ_____

 ¦ İ yiliğimizi isterdin

¦ L amba gibi ışık saçardın

¦ Y ardımseverliğe doymazdın

¦ A ma yoksun artık

¦ S ensiz bir dünya nasıl olur?

 

¦ B öylesi bir acıya yürek mi dayanır?

¦ İ nanmak istemiyorum

¦ N asıl şaka bu?

¦ G üle güle demek çok zor

¦ Ö mrün bu kadarcık mıydı?

¦ L alelerin boynunu büküp gittin...

 ____________Mert İNAL________

 ¦ SEVGİLİ İLYAS ÖĞRETMENİM ¦

O gün çok kişi ağladı. Hepimizin gözleri yaşlıydı. Siz çok gençtiniz. Sadece 28 yaşınızdaydınız. Esra Öğretmen (halam) sizi çok seviyordu. Onu ilk kez bu kadar ağlarken ve üzgün gördüm. Tüm öğretmenlerim üzgündü. Birsen Öğretmenimizin (babaannem) ağlama sesleri taa bizim sınıfa geliyordu. Acı haber çabuk ulaştı bize. Öğrenclerinizin tümü ağlıyordu. Urfa'da üç ay acı çektiğinizi biliyorum zira bizim evde hep sizi konuşuyorlar. Şimdi acılarınız dinmiştir. Rahat uyununuz öğretmenim. Dün sizi son yolculuğunuza gönderdikten sonra Esra Halam eve geldi ve tam on dört saat uyudu. Bizim dersimize girmiyordunuz ama bize doğru yolu gösteriyordunuz. Siz çok iyiydiniz çok... Bana yemekhanede pilav yedirdiğiniz günü asla unutmayacağım... Ahmet Taha bundan sonra benim kardeşimdir. Siz hiç merak etmeyiniz. Mekanınız cennet olsun...

 _________ Muhammed BELİNDİR_________

 ¦ CANIM ÖĞRETMENİM ¦

İlyas öğretmenim, saygılıydınız, hoşgörülüydünüz, iyi bir öğretmendiniz. Bizlere yardım eder, derslerle ya da davranışlarımızla ilgili bir sorun olunca önce bizimle daha sonra da annemizi ya da babamızı çağırır konuşurdunuz. Çözemediğiniz hiç bir sorunumuz olmazdı. Yapmamız gerekneleri bir liste oluşturur verirdiniz. Vermekle kalmaz aynı zamanda takipçisi olurdunuz. Başı sıkışan size koşardı. Bu okulda emeğiniz çoktur. Denemeleri hazırlar, cevap anahtarı çıkarır, anında okutur, çıktılarımızı verirdiniz... Yavrunuz, kardeşimizdir... Yanında olmaya söz veriyoruz. Allah mekanınızı cennet etsin... Canım öğretmenim hakkınızı helal ettiniz mi?

 ___________Jinda Lorin TÜZÜN__________

 ¦ BENİM MELEK ÖĞRETMENİM ¦

O gün , çok güzel bir gündü. Saat taa ki 10:50 ' ye kadar. Bu ölümcül haber almak istemediğimi arkadaşlarıma söyledim. Siz ne kadar iyi ve ne kadar kibardınız. Sizin ölümünüze o kadar üzüldüm ki anlatamam... İlyas öğretmenim senin hala kulağımda çınlıyor... Sizin ölümünüze üzülen biri de babamdı. Sizi çok iyi tanırdı. Sizden bahsederken hep iyi kalpli ve yardımsever bir insan olduğunuzu söylerdi. Oğlunuz Ahmet, o tatlı çocuk... Piknikte aynı masada oturmuş ve beraber top oynamıştık. Ahmet babasız biz öğretmensiz kaldık ne yazık ki... Canım öğretmenim bize bir sözünüz vardı. Deneme sonuçlarını alır almaz bize göstercektiniz. Artık hiç umurumda değil. Sizin burada olmanızı istiyorum... Dayımın ölümü gibi sizinkine de çok üzüldüm çok. MEKANINIZ CENNET OLSUN...

 __________ Hatice İrem DOĞAN________

 ¦ İLYAS ÖĞRETMENİME ¦

Ben, 2. sınıftan beri İlyas öğretmeni tanıyorum.Karıncayı bile incitmedi. O bir melekti. Günlerden çarşambaydı, bahçede oyun oynuyorduk. Altıncı sınıfların ağladığını gördük. Burcu öğretmenimiz onları teselli etmeye çalışıyordu. Kime sorsak "Yok bir şey." diyorlardı ama bizi inandıramıyorlardı. Küçüğüz diye bizi üzmek istemiyorlardı herhalde. Oysa kötü bir şeyler olduğunu çoktan hissetiştik. Oyun oynuyor gibi yapıp, kulak misafiri olduk. Acı olayı yüreğimiz burkularak öğrenmiştik. Eyvah! Bu acıya nasıl dayanacaktık? Melekler gibi kanat takıp uçmuştu aramızdan. Bizleri boynu bükük, Ahmet Taha'yı da öksüz bırakmıştı. Okulda herkes ağlıyordu herkes... Çalışanlar, öğretmenler, öğrenciler... Göz yaşları sel olup aktı. Çok seviliyordu İLYAS ÖĞRETMENİM... Mekanın cennet olsun, dualarımız seninle... DÜNYADAN AYRILDINIZ AMA KALBİMİZDEN ASLA...

 __________Ekin DEMİRBİLEK_________

 

¦ DİCLE FIRAT KOLEJİ'NİN DEĞERLİ İLYAS ÖĞRETMENİ ¦

O gün okulda bir tuhaf durum vardı ama ne olduğunu bilemiyorduk. Bahçede dolaşırken altıncı sınıfların ağladığını gördük. Nedenini anlamadık. Bizim sınıftan bir arkadaş öğrenmişti. İlyas Öğretmenimiz vefat etmişti. Çook üzüldük çok...

Sevgili öğretmenim, arkanızda bıraktığınız herkes sizi çok seviyor. Ben 4. sınıf öğrencisiyim. Bu okulda yeni olmama rağmen sizin iyi kalpli bir insan olduğunuzu çok duydum. Eminim o melek gibi kalbiniz sizi cennete götürecek bir klavuz olur. SİZİ ÇOK ÖZLEYECEĞİZ...

 ___________ Emre NABİKOĞLU__________

 ¦ İLYAS ÖĞRETMENİME ¦

İlyas Öğretrmen, çok iyi, yüreği sevgi dolu biriydi. Her zaman bize yardım eder, sorunlarımıza çözüm bulurdu.

Düzenli çalışmıyorsak annemizi ya da babamızı çağırır, onlarla konuşur ve bize çalışma proğramı hazırlar verirdi. Okuldaki diğer öğrencilerin davranışılarını sürekli gözlemler, bir olumsuzluk olduğu zaman güzel bir dille uyarır, gerekli önlemleri alırdı. Boş geçen derslere Hızır gibi yetişir ve bizlere çok yararlı bilgiler verirdi. Deneme sınavları sonrası optiklerimizi iki dakilada okur, sınav karnelerimizi kendi elleriyle verirdi. Denemlerin sıkı takipçisiydi. Performansı düşen arkadaşımızı hemen ele alır, ona yardımcı olmaya çaılşırdı... Yokluğunda bu işleri Esra Öğretmeniz üslendi. İlyas Öğretmenimizle adeta iki kardeş gibiydiler... Kısacası her birimizin üzerinde emeği vardır. HAKKINI HELAL ET ÖĞRETMENİM... ALLAH HANIMINIZA, ÇOCUĞUNUZA VE TÜM AİLENİZE SABIR VERSİN...

 _____________Fırat ARİS___________

 ¦ SEVGİLİ İLYAS ÖĞRETMENİM ¦

Sizi ne kadar özledim bilemezsiniz. Pazartesi Urfa'ya geldiğimizde hastanede sizi ziyaret etmiştik. Çarşamba günü vefat haberiniz gelince çok üzüldüm. O gün okulda ağlamayan tek bir kişi bile yoktu. Ben de ağlıyordum. Okulumuz yasta...

Her yolun bir sonu olduğu gibi hayat yolunun da bir sonu vardır. Siz bu sona çok erken vardınız. Sizi çok seviyordum. Üzüntümü dile getirecek sözcük bulamıyorum. SEVGİLERİMLE..

 _____________Yahya Kemal AĞMA_________

 ¦ MELEK ÖĞRETMENİM ¦

O bir melekti

O bir çiçekti

¦

Zamansız soldu

Kızmayan biriydi

Rehberimizdi

Benim için

Gökte parlayan bir yıldızdı

Erken kaydı

Bambaşka bir dünyaya doğru

Uçup gitti

Ardından parlayan yıldızımı

Göklerde aradım ama bulamadım...

 ___________Helin İNANÇ________

 ¦ CANIM ÖĞRETMENİME ¦

Sizi bu yıl tanıdım. Çok iyi tanıdığımı söyleyemem. Ama ölüm haberinizin ardında okula çöken hüzünden anladım ki çok sevilen bir öğretmenmişsiniz. Keşke ölüm bizi ayırmasaydıda seneye bizim dersimize girerdiniz. Sizi daha yakından tanıma şansını yakalar ve iyiliklerimi, kötülüklerimi hatta sırlarımı rahatlıkla sizinle paylaşır, doğru yolu bulurdum... Adınızda sizin gibi temiz ve güzel... Güzel öğretmenim, drda kalınca lütfen rüyalarıma gelir misiniz...NUR İÇİNDE YATINIZ... 

___________Ferhat HANAR________

İyi kalpli

Leylak kokulu

Yardımsever

Akıllı

Sevgi dolu

İlyas öğretmenim, siz çok iyi bir öğretmendiniz. Sizi herkes seviyordu, iyi yürekli, sevgi dolu bir melektiniz adeta. Her zaman yanımızdaydınız. Başımız sıkışınca size koşardık. Mutluluk yayıyordunuz. Şu an size bu mektupları sevgiyle yazıyor ve anıyoruz... MEKANINIZ CENNET OLSUN...

___________Hatice Zülal GÖKÇEK_________

 Rehber öğretmenimiz son bir kaç ay okula gelememişti. Nedenini bilmemiyorduk. Meğerse kanser denilen amansız hastalıkla uğraşıyormuş. Acı haberi ağabeyimden öğrenince çok üzüldüm. O melek gibi bir insandı. Çok gençti. Sadece 28 yaşındaydı. Üstelik ardından genç bir hanım ve küçük bir çocuk bırakıştı... Acı habere biz bu kadar üzüldük acaba ailesi, eşi ve çocuğu neler yapmıştır? Karıncayı bile incitmeyen öğretmenim, inanaıyorum ki cennettesiniz ve bizler bu satırları yazarken, yerinizden gülen gözlerle bize bakıyorsunuz... Anılarımızda hep olacaksınız... Sizi her zaman sevgiyle anacağız...ALLAH'IN RAHMETİ ÜZERİNİZE OLSUN...

 ____________Nur Efşan AYDIN___________

¦ İLYAS ÖĞRETMENİME ¦

Çok iyi, kimseyi kırmayan, daima güler yüzlü bir öğretmenimizdi. Aynı zamanda herkesin sevdiği biriydi. İyi tanımsanız bile onu ilk gördüğünüz anda bile ona içiniz ısınırdı. İlyas Öğretmenimin özelliklerini ve ona olan sevgimi anlatsam, anlatsam bitiremem... SİZİ ÇOK SEVİYORDUM CANIM ÖĞRETMENİM...

 __________Ceren CAN________

 ¦ Melek gibiydiniz, sizin yerinizi asla kimse tutamaz. Her başımız sıkışınca size koşardık. Kardeşim sizin sayenizde okumaya geçti. Sanki sihirli sopanız vardı, her soruna bir çözümünüz vardı. Keşke kanser denen bir hsatalık olmasaydı ve size bulaşmasaydı... Çözümsüzlüklere siz çözümdünüz ama bizler sizin çözümsüzlüğüne çözüm bulamadık canım öğretmenim... Dualarımız sizinle. Mekanınız cennet olsun... Işık gibi parlayan öğretmenim sizi asla unutmayacağım... 

___________Emre Can KAÇAR_______

 ¦ İLYAS ÖĞRETMENİM ¦

Çok üzüldüm çok. Kimseye kızmaz, herkesi severdiniz. Bir yanlışımızı gördüğünüzde uyarır, doğrusunu gösterirdiniz. Ölümünüz içimde kocaman bir acı yarattı. O acı adeta içimi parçaladı. Babam da çok üzüldü. Son bir hafta galiba cihaza bağlıymışsınız. Çok mu acı çektiniz? Sizi görmeyi çok isterdim. Kısmet olmadı... Sizi son gördüğümde çok solgundunuz, yüzünüz sapsarıydı... O haliniz gözümün önünden gitmiyor. Gittiğiniz yerde çok mutlu olunuz emi? MEKANINIZ CENNET OLSUN... 

__________Esra NurYALÇI________

Ben de sizi çok seviyordum. Ölüm habriniz hepimizi derinden üzdü. Acınız tüm okulda dalga dalga yayıldı. Biliyorum hepimiz bir gün bu dünyadan gideceğiz ama siz çok erken gittiniz. MEKANINIZ CENNET OLSUN GÜL YÜZLÜ ÖĞRETMENİM...

 ___________Buğra Kaan SARI________

İlyas öğretmenim, ben bu okulda çok yeni olduğumdan sizi yakından tanımadım, buna rağmen ölüm haberiniz beni çok üzdü. Sevenleriniz çok, o gün okulu yasa bürüdünüz. Herkes çok ağladı. Siz sevgi dolu, bizlere mutluluk yayan bir öğretmendiniz. Eski okulumdaki rehberlik öğretmenimiz sizin gibi değildi, her şeye kızardı. Kızarak da bizlere yararlı olacak hiç bir davaranış kazandıramadı. Rehberimizdiniz, yol gösterciydiniz. Rahat olunuz, bizler sizin istediğiniz gibi olacağız, buna söz veriyorum... 

__________SEMA NUR ZİLAN________

SEVGİLİ İLYAS ÖĞRETMENİM,

Bize her zaman çok iyi davrandınız. Sizi çok seviyordum. Hstalığınızı ilk duyduğumda ne kadar üzülmüştüm. İyileşeceğinizi umud ederek günlerce dualar ettim. Her gün okula sizi görme umuduyla geliyordum ama günler geçti siz okula gelemediniz... İyileşmediniz... O gün, okula acı haber geldiğinde bizler de acılar içinde ağladık. Sizi şimdiden özledim. Mutsuzum, gülen yüzünüz gözlerimin önünde gitmiyor... DUALARIM SİZİNLE OLACAK...

 ___________AZAD DEMİR_________

İLYAS ÖĞRETMENİM,

Sizin ne kadar iyi biri olduğunuzu bütün okul biliyor. Keşke elimde olsa da sizi geri getirebilsem ama nerede o günler... Topraktan geldik, toprağa gideceğiz. Bu dünyada siz bu kadar kalacakmışsınız. Yüce Rabbim'in emri budur... Zamanı geldiğinde bizler de geleceğiz. İnşallah yeriniz cennettir. Biz bilemeyiz, Rab'bimiz bilir. Mekanınız cennet olsun. Bu satırları yazarken hıçkırarak ağlamak istiyorum. Çocuğunuz küçükmüş. Allah onu bağışlasın. Kimbilir öğrendiğinde ne kadar üzülür? SİZİ MELEKLERE EMANET EDİYORUM CANIM ÖĞRETMENİM....

BU SATIRLAR ÇİÇEKLERİNDEN....

25.04.2012

Düzenleyen: Birsen İNAL 

 
Toplam blog
: 124
: 393
Kayıt tarihi
: 01.04.11
 
 

Diyarbakır’da doğdu, tam bir Diyarbakırlı olarak büyüdü. İlk okulu İsmet Paşa İlkokulu’nda, orta ..