Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '18

 
Kategori
Resim
 

Imagine / Hayal Kur

Imagine / Hayal Kur
 

Tülin Kaynak'ın son dönem çalışmalarından oluşan  "IMAGINE / HAYAL KUR" başlıklı sergisi İstanbul Deniz Müzesi ve Fener BORD' da eşzamanlı ( 12 Şubat 2018) olarak açıldı. 
 
Geçtiğimiz aylarda Taksim Sanat Galerisi'nde UNICEF yararına bir sergi de açan sanatçı; "Resim benim için hayatın kendisi. Çocukluktan beri süren hayallerimi, duygularımı anlatma isteği" diyor ve ekliyor : 
"Bitmeyen bir arayışla, sevgi ve umutla görünmeyen duyguları görünür hale getirmek istiyorum.
Resimlerimde tüm evrene ve düzene sevgi vardır. Acıları görüyorum ama bu da düzenin parçası.
Belki ileride bu acılar da bitecek diyorum. Ve resimlerimde en üzüntülü zamanlarda bile bir umut oluyor.
Tuvalin karşısındaki hayatı seviyorum ve bu sevgimin resmin içinde olmasını umuyorum.
Günlerim büyük çoğunlukla atölyede geçiyor ve sözcüklere dökemediğim her şey resimde anlam buluyor."
 
Akımları birbirinden kesin çizgilerle ayırmaın mümkün olmadığıı söyleyen ve ekpresyonist -
dışavurumcu tarzda resimler yapan Tülin Kaynak çalışmalarını İstanbul ve Çeşme'deki atölyelerinde sürdürüyor.
 
Sergi her iki mekanda da bir ay süreyle açık.
 
Toplam blog
: 84
: 605
Kayıt tarihi
: 05.03.09
 
 

Konya Akşehir doğumluyum. Selçuk Üniversitesi, Mühendislik Mimarlık Fakültesi, İnşaat Mühendisliğ..