Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

güne_bakan(Nazenin yavrusu)

http://blog.milliyet.com.tr/gunebakanlar

13 Eylül '10

 
Kategori
Basketbol
 

İmaj hiçbirşey, inanç herşey

İmaj hiçbirşey, inanç herşey
 

13DEVADAM


Biz daima imkansızı başaran bir toplumun bireyleriyiz. Yaşadığımız her an , her olay efsane filmlere konu olur. Boşuna değil bize "Çılgın Türkler " söylemleri.. Çünkü biz inanıyoruz, 70 milyon yürek bir olup başaracağımıza iman ediyoruz, dua ediyoruz, azmediyoruz ve imkansızı başarıyoruz ..

12 değil 13 dev adam son efsanevi tarihi yazanlar ..

Bu gece ardında 70 milyon dev yürek büyük bir inançla duayla iman etti sırpları yenmeye..

Kalabalık aile ortamında yüreğim elvermedi izlemeye .. Evin bütün odalarını dua ede ede dolaşarak ama imkansızı başaracağımıza %bimilyon inanarak maçı dinleyebildim ancak.. Çok güzeldi muhteşem ötesi güzeldi .. Sona 5 dakka kala değil maçın son 4. saniyesinde imkansız ötesi basketle yendik sırpları..Harikaydı.. Harika ötesiydi..

Başta 13.dev adam "Bogdan Tanyeviç " amansız hastalığına rağmen dimdik ayakta takımının süper itici gücü, beyni, antrenörümüze yürekten teşekkürlerimizi iletiyorum. Daha sonra 12 dev adamın hepsini ayrı ayrı tebrik edip yarınki maçta da 70 milyon dev yürek olarak arkalarında olacağımızı bildiriyorum.

Bundan böyle Çılgın Türkler ünvanımızı "İmkansız Türkler" olarak değiştiriyorum.

Böylesine tek yürek olmayı başaran, buna inanan bir toplumla kim baş edebilir?

Biliyorum inanıyorum çok oluyoruz ve daha da çok fazla olacağız.

Çünkü "bizim iman dolu göğsümüz gibi bir serhaddimiz var". .

Sevgiyle .. Daima..

not:Editörlerimizin sanırım yoğunluğu nedeni (!) ile yazım yayınlanmasında güncelliğini yitirsede bizim sizlere inancımız daima güncel kalacaktır ..

 
Toplam blog
: 54
: 1026
Kayıt tarihi
: 05.10.06
 
 

Ata toprağı Karadeniz'den, terbiye ve eğitimi Trakya'dan, günebakan ve İstanbul sevdalısı eski bir m..