Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

11 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

İmam küçük kıza tecavüz etmiş (olacak şey değil)

İmam küçük kıza tecavüz etmiş (olacak şey değil)
 

TECAVÜZ! Milliyet.com.tr


Kuran öğretirken tecavüz eden imam!

Demek ki bunuda duyacaktık!

İzmir’in Dikili ilçesi Kızılçukur köyünde yaşayan 14 yaşındaki bir kız çocuğu, hem de akrabası olan imamın evine Kuran öğrenmeye gider.. Ve bu imamın Allah'tan ve kuldan korkusu ve de utanması olmadığı için, Kuran öğreteceği yerde nefsine hakim olamamayı öğretmek istemiş olacak ki küçük kıza tecavüz etmiş. (yazıklar olsun)

Ben şimdi, kör şeytandan bulasıca bu imama ne ad vereyim ki? Bu arada nasıl olmuşsa, küçük kızımız aklını kullanmış ve hemen jandarmaya gidip, başına gelenleri anlatmış ve yapılan inceleme sonucunda da sapık imam efendi tutuklanırken tecavüze uğrayan küçük kız da muayeneye alınmış..

Bizler bu gidişle, hala ''ne günlere kaldık, insanlar artık kime güveneceklerini şaşırdı'' diye, konuşmaya devam ede duralım. Olayı düşündükçe aklım bulanıyor. Bakar mısınız imam olacak kişi, imam olduğu yetmiyormuş gibi, bir de kızcağızın akrabasıymış, akraba olduğu da yetmiyormuş gibi, evli ve üç çocuk babasıymış. Yani bu imam olacak adamın, affedilir bir yanını ben hiç göremiyorum. Şimdi düşünsenize bu imam efendi kendini nasıl savunuyordur acaba?

- Şey hakim bey, bu kız gazozuma ilaç koymuş olmalı, kendime geldiğimde tecavüz edildiğimin farkına vardım.. Ya da şöyle diyordur.
- Sayın hakimim. Ben bu işi Allah için yaptım. Nasıl olsa, er ya da geç, biri tecavüz edecek ve günaha girecekti. İyisi mi bu işi ben yapayım da günahınıda ben çekeyim dedim. Töğbe töğbe

Ne diyelim! Allah sonumuzu hakikaten de hayır etsin inşallah..

<ımg id="imgResim" src="/Images/Blog/131/15/155281.jpg">

Haber: Milliyet
İmam, tecavüz iddiasıyla tutuklandı: http://www.milliyet.com.tr/Yasam/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&Kategori=turkiye&KategoriID=&ArticleID=1045362&Date=10.01.2009&b=Imam,%20tecavuz%20iddiasiyla%20tutuklandi&ver=62

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..