Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '13

 
Kategori
Güncel
 

İmam nikâhım var!

İmam nikâhım var!
 

internetten....


Gündemde ne var?

Kuru fasulye, pilav, cacık!

-          Amca, kim o yanındaki çocuk?

-          Amca deme bana! Nikâhlım o benim…

-          İyi… ‘’Biz muhafazakâr bir toplumuz!’’ nikâhlın olmasaydı fenaydı bak!

-          İmam sağ olsun!

Flaş… Flaş… Flaş…

Sabah kalk, yüzünü yıkamadan!

-          İçerde kim var?

-          Hah… Kimi ararsan!

-          Kılıçtan keskindi kalemler. Şimdi neredeler?

-          Uçtuuçtu kuş uçtu!

Kocaman bir balon… Uçur gitsin… Yaşlısı genci, kadını erkeği, kızı kızanı ipin ucunu yakalayacağım diye, koşuştursun dursun!

İpin ucu kaçtı… Ara ki bulasın!

-          Kaç yıldır çalışıyorsun?

-          Önümüzdeki ay 25 yıl dolacak.

-          Kıdem tazminatı ne kadar alacaksın? Hesaplattın mı?

-          Boynum kıldan ince! Ne verirlerse!

-          Sen… Bu zihinle! Zor alırsın teskere…!

Nişan falan kalmadı!

Şimdi başkaları ile evlilik var gündemde.

-          Dolar ne âlemde?

-          Dolar dolar merak etme!

-          Deli mi ne?

-          Tek ben miyim ki? Yüzde doksan dokuz virgül dokuz!

Şimdi ne var gündemde?

-          Dur hele! Soğusun şu mesele!

-          Buluruz elbet meşgul edecek başka bir cümle…

''Kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgârına!

Ey ufuklar diyorum…''

Görecek ne günler var daha…!!!

 

Ay şen…

 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..