Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '14

 
Kategori
Güncel
 

İmam osurunca cemaat ne yapar?

İmam osurunca cemaat ne yapar?
 

İmam meselesi kalmıştı bir dil uzatmadığım değilmi? İşte şimdi imama da dilim yetişti. Ne yapayım huyum kurusun, herşeye bilsemde bilmesemde sazan gibi atlıyorum.

Kafanızı fazla şişirmeden konuya girecek olursak; bildiğiniz gibi dinimiz islam olunca, bizim din adamlarına imam deniyor. Hah!  İşte onların birde başkanı oluyor. Diyanet işleri başkanımız Allah uzun ömürler versin. Kendilerine makam aracı alındı; MERCEDES S bilmem kaç? Arabalarla pek aram yoktur fiyatlarını pek bilmem.  Ama bunun fiyatı dudak uçuklatan cinsten. Tövbe tövbe ne yalan söyleyeyim dinden imandan soğudum.

Aşırılık haram diyen bizim dinimiz değil miydi? Nedir bu şatavatlar, zevkler, sefalar anlayan beri gelsin. Hani çok gördüğümden değil; halk bolluk, bereketlik içinde olur, tamam. Bizim halk bir lokma ekmek derdindeyken bunların lüks merakları ayın sonunu nasıl getireceğim diye kara kara düşünen vatandaşın cebinden ödenen vergilerle giderilirken olmaz böyle birşey diyorum. Pes ediyorum.

Hristiyan dünyasının dini lideri papa gelmişti. ve makam aracı olarak mütevazi bir araç istemişti, ve kendilerine halkın çoğunluğununda kullandığı renault symbol temin edilmişti. İşte şimdi burda duruyorum. Kim müslüman, kim hristiyan kendi kendime soruyorum. Müslümanlık bizlere öğretilenin aksine bir dinmiydi,bizler yanlışmı öğrenmiştik.            

Konu başlığımdaki gibi tekrarlıyorum; İmam osturunca cemaat ne yapar? Bana göre cemaatin elinde birşey gelmediğine göre imamın osturuk kokusunu çeker. İmamda osturmaya devam eder gider.    

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..