Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '14

 
Kategori
İnançlar
 

İ.Melih Gökçek

İ.Melih Gökçek
 

Bir Televizyon kanalında İ.Melih Gökçek vaaz veriyor..

Evet evet vaaz veriyor..

Diyor ki: 

İki dünya var. Biri bu yaşadığımız dünya, diğeri öldükten sonra mezara girdikten sonraki ahret dünyası. CHP'ye oy verirseniz, öbür dünyada Allah hesap soracak. CHP'ye oy verenlere hakkımı helal etmiyorum.

Kulaklarıma inanamıyorum..

Abi bu nasıl bir hırs anlamıyorum!

Hırsı geçtik!..

Vaaz neyin nesi oluyor yahu!

Sen siyasetçi misin, vaaz mısın, müftü müsün?

Ulan çeyrek yüzyıldır oturuyorsun koltuğunda. Bir çeyrek daha ister gibi ne bu şiddet bu celal ya!

Çekin gidin Allah aşkına!

Bir başka Televizyon kanalında da gözyaşı dökmüşsün ha?

Peki Allah sormayacak mı duygu sömürülerini?

Duygu sömürüsü yapmak kul hakkı değil midir?

En azından ben böyle olduğunu biliyorum.

Kul hakkıdır kul hakkı!

Böyle bir Başkan beni yönetiyor olsaydı, o kenti terkederdim..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..