Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '10

 
Kategori
İlişkiler
 

İmkansız aşk

İmkansız aşk
 

hüznü seçtim kendime.


Bir yumak sarar gibi geçtim acılardan
Bir kilit yüreğimde bir demir kapı
Kuş uçmaz kervan geçmez bir yerlerdeyim
Belki de aşk dediğin böyle olmalı

Bir yumak sarar gibi geçtim acılardan
Bir kilit yüreğimde bir demir kapı
Kuş uçmaz kervan geçmez bir yerlerdeyim
Belki de aşk dediğin erişilmez olmalı

Ben imkansız aşklar için yaratılmışım
Ne kavuşmayı bilirim ne unutmayı
Kayboldum kuytusunda yalnızlıkların
Yaşadım en karasını sevdaların

Sensizlik bir ok gibi canıma saplanmalı
Coşmalı yanardağlar, kasırgalar kopmalı
Aşkın bir zehir gibi kanımda dolaşmalı
Elbette aşk dediğin böyle olmalı

Ben imkansız aşklar için yaratılmışım
Ne kavuşmayı bilirim ne unutmayı
Kayboldum kuytusunda yalnızlıkların
Yaşadım en karasını sevdaların

Müzik: Erol Evgin
Söz: Dr. Selma Çuhacı


***

Bu gece bu şarkı ve ben çok bütünüz.

Şarkının bendeki gittiği yer çok belli ...umarım okur.

Sadece hüznü yaşamak istiyor canım ve can yakacak çok şarkı var bu gece gramafonumda birde şu yıldızları görebilseydim o zaman tam olacaktı ..Gelincik =Songül = hüzün.

Hüzün güzeldir

Tadını çıkarmak var bu gece

Sanmayın ki hüzünler sadece aşklar içindir diye.

Sadece canım bu gece ağlamaktan yana o kadar.

İyi geceler.

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..