Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

İmkansız aşk

İmkansız aşk
 

ulaşamamak


bak bir aşk var bende
nasıl biliyor musun?
seninle bana dair
yaşamla ebediyete dair
tek kelime vesselam
ağızda sakız kelam

bak bir aşk var bende
nasıl biliyor musun?
öylesine zor ki çok zor
senin hayal edemeyeceğin kadar
ve o derece imkansız ki
benim bile kabul ettiğim kadar
imkansız

bak bir aşk var bende?
nasıl biliyor musun?
senin haberin bile yok
benim bile yok aslında
nasıl olsun ki senin
sadece kalbimin var haberi

bak bir aşk var bende?
nasıl biliyor musun?
beni aşarda, yakarda
incitip bir köşeye atarda,
terkedilmiş kuşlar gibi
sahipsiz bir hale koyarda,
o cinsten bir aşk

bak bir aşk var bende?
nasıl biliyor musun?
anlatamayacağım kadar büyük,
yaşayamayacağım kadar buruk,
uğruna ağlayabileceğim kadar
uğruna senden vazgeçebileceğim kadar
büyük ve buruk

peki sorsam sana şimdi
sen de böyle bir acı çekiyor musun?
ben her gece ağlıyorum sen yoksun diye
söylesene
sen de ağlıyor musun?

 
Toplam blog
: 24
: 441
Kayıt tarihi
: 09.04.10
 
 

Şiiri,tiyatroyu ve yaşamı seven biriyim işte. Hayallerimi yakalamaya tüm gayretim. Kendi bulacağım y..