Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İmkansız aşk

İmkansız aşk
 

aşkın çiçeği


İmkansız aşkın ..ölümsüz aşkın tadına varmak.

Aşk herkesce farklı yorumlansa da aynı hislerle yaşanır. Çoğu zaman hislerin güçlü olmasından korkarak yaşandığı halde, aşk insanı kendine çeker.

Felsefi kelimelerle donatılmış bir aşk yazısı hep itici görülür ve pek sevilmez. Herkes aşkın romantizm tarafı ile ilgilenir. Duyguların tadına varmak yeterlidir.

Yazılarımda asla ben bu konuyu bilirim iddasında olmadım. Hele hele aşkı yazıyorsanız asla bilemezsiniz... Safça masumca çoğu zamanda saçmalayarak yazarsınız yazınızı.. Kimsede sizin yazdıklarınıza katılmaz.

Aşkın imkansız ve ölümsüzünü yaşayanların hislerini ifade etmek çok zordur. Bakıldığı zaman bu tanımlarda insanın insana aşkından ziyade sanki ilahi aşka varmakta kastedilmektedir. Aşkın sadece yaşanması ve yaşanırken mükemmelliğinin aranması istenir. Böylece aşkın sıradışı ve özel olmasının başarılması hatta erişilmez olması beklenir.

Aşkın size karşınızdaki sevgilinizin yaşattığından daha başka duyguları yaşamanız sizi sıradanlıktan alır, bambaşka aleme götürür. Tutkunun aşkınıza karışması sonrasında ise, artık siz farklısınızdır. Ölümsüz aşkın eteklerinde dolaşmaya başlarsınız.Tutkunuzun sınırı yoktur. Artık sadece aşkınız vardır. Gün gelir sevgilinizden ayrılmış olsanız bile aşkınıza bir ömür boyu sadık kalırsınız..Aşkınız ölümsüzdür. Tektir ve asla bir daha hiç kimseye aynı duyguları yaşayamayacağınız kadar yücedir.

Bir gün size ilahi aşktanda söz etmek istiyorum.Çünkü sevgi ile aşkı yaşayan tüm insanların kaynağı orasıdır. Tüm aşk nehirlerinin kaynağı ilahi aşktır.

Burada herkesin bildiği bir leyla ile mecnunun aşkından bir alıntı yapmak istiyorum ..İmkansız ve ölümsüz aşka çok büyük anlam katacaktır. Bir gün leyla mecnunun yanına geldiğinde mecnun derki: Ben artık seni değil senin aşkını ..sana aşık olmayı senden daha çok seviyorum..

Belki burada kısa yazdığım için farklı ifade etmiş olabilirim. Bunun içinde sizden özür dilerim.

Aşkı yaşamayan hiç kimsenin olmadığını iddia ediyorum buradan..Şu var yalnız, kendisine bile itiraf edemez ..

Ha birde yasak aşk diye bir şeyde yoktur. Bunuda buradan hatırlatayım. Çünkü aşk platonik bile olsa ya yaşanır yada yaşanmaz..

sevgilerimle..Toprak Sari..

AŞKLA AŞKTA KALIN...

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..