Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

İmkansız aşk...

İmkansız aşk...
 

Cenneti görmeseydim senin gözlerinde
Aralayabilirmiydim o kapıları sence
Varlığını bile bile bir yük daha ekleyip
Kalbime seni katabilirmiydim sence


Acı çeken yüreğime aldırmıyorum üstelik
Sensiz arşınlıyorum üzerinde gezdiğim dünyaları
Nefesim bile değersiz gelirken şimdi bana
Seni unutabilmem mümkünmüdür sence


Umutsuzdu biliyordum imkansızdı bu aşk
Derinlerde en gizli yerlerde uykuda şimdi
Kalbim kilitli sevgilim korkma seni göremezler ki
Seni istiyorken böylesine git diyebilirmiydim sence


O çocuksu yüreğinde muzip yaramaz hallerinde
Beni dünyaya bağlayan tek şey sendin oysa
Seni hala, böyle deliler gibi seviyorken
Başka birini daha sevip sarabilirmiyim sence


Yaşanmamışlığa ağıttı bu platonik bir aşktı belki
Hiç tanımadan yüreğime kazımıştım seni
Geçermi diye bekledim zamanla susacaktı halbuki
Ama artık hiç sanmam unutmak kolay değil bence...

 

Şiir-Edibe Toğaç

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..