Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

İmkansız mı ?

Sokak lambası aydınlatmıyor geceyi, karanlık örtmüyor ayıpları,

Ahlarımı yele verdim, serçe kanadına tutuşturdum adımı, yaralı..

Asi çığlıklarımda titriyor yalnızlık, kimsesizlik, duyanım yok !

Yas tutmuş gülüşler, boğazıma düğümlenen sevinçlerde boğuluyorum.

Gün batımıdır düşler, soluk…ve ağlamaklı

Kahkahalar yerini derin bir iç çekişe ipotek etmiş, fek - vuslat..

Mimikler kayıp giden bir gezegen galaksiden, gezegenden kayan yıldız değil,

Utancını saklayamaz yobazlıklar riyanın…


Ellerim titriyor,

Kalem suskun, yazmıyor…

Kana bulanan sözcükler kaçak.

Tükeniyorum Eyüb sabrında, yaraya merhem çalan yok,

Lokman hekim kar etmiyor derde, açan firarda…

Kapanacağı yok,

Kanadıkça kanıyor, kabuk bağlamaz…


Fikrin narin gülü, bozkır çiçeği umutlar soluk,

Yaprak dökümünde dört mevsim,

Kurşun gecede kabusum olur, üzerime üzerime gülüşler, yavan…

Pencereyi okşayan rüzgar, titreyen yürek, … Ürkek.

Çalan kapıya varamaz elim, içeri giren davetsiz ölüm…


Sokaklar hain, sinsidir dokunuşlar… yüreğini verdiğin dost misali,

Yaslanacağım dal, dar ağacım olur, asılı kalırım sabahında…

Riya yeni versiyonudur kardeşliğin,

Akrep kucaklar, cehennem ateşi bakışlarda kavrulur dururum.


Girmek istiyorum bra,

Gitmek istiyorum …

Riya,

Sahte dostlukların,

Kalleşliğin,

Fitne tohumlarının yeşermediği,

Savaş,

Açlık,

Kan ve göz yaşlarının olmadığı / olmayacağı,

İnsanın pula satılmadığı,

Kahpe tuzakların kurulmadığı,

Sermayenin emeğe,

Emeğin değere,

Değerin “öz”e egemen olmadığı ,

Bebek tazeliğinde,

Saf ve uryan bir gezegen olmalı,

Keşfedilmemiş, …

Yıldızı faili meşhule kaymamış,

Adamın adam,

İnsanın inasn olduğu için kabul gören dünya, .. ilhak edilmemiş…

Barış ve kardeşliğin,

Özgürce yaşanası,

Ötekileştirilmemiş,

Dört mevsim taze yaprak misali kokan,

İhanete kucak açmamış bir yer olmalı, istilaya uğramamış…

Var mıdır ?

Dini, dili, ırkı, mezhebi sorgulamayan bir dünya istiyorum,

İnsanca yaşanası ….

Çok şey mi istedim ?

İmkansız mı ?


KOÇAK

05/01/2009 01.22 h.

 
Toplam blog
: 59
: 646
Kayıt tarihi
: 14.06.08
 
 

Okumanın yaşı yok demiş atalarımız. Zamanımın uyku hariç tamamına yakını okumakla geçiyor. Okumakla ..