Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '19

 
Kategori
Şiir
 

İmkansızı Sevmek

Hiç imkansızi sevdin mi sen
Ben sevdim işte...
Bilemedim nasıl olduğunu
Bir baktım ki
Girmişsin usulca içeri 
kurulmussun
Yüreğimin baş köşesine..
Kar tanesi aşık olur mu
Hiç güneşe ?
Ama oluyor işte
Olmaz sa erir zaten
Olsa da...
Severse kavuşabilir mi sevdiğine
Peki kavuşmak mi yalnız sevmek
Dokunmadan da sevmez mi insan
Yalnızca yuregiyle...
Gözlerine dalarim kimi zaman
Senin ruhun bile duymaz
Bir yani cennet
Diğer yani imkansızlik alabildiğince...
Gerçi sen de haklisin
Kızamam sana
Ben de bu kadar güzel olsam
Sevmezdim heralde kendimi..
Zira ne bu guzelligi hayal edebilirim
Ne de tenim layık deymeye tenine...
Bendeki de bir umut işte
Beklemesi gibi özgürlüğünü
Müebbet bir mahkumun
Bir hayli imkansız
Alabildiğince uzak
Ama olabilse
Ah iste bir olsa muazzam...

 
Toplam blog
: 32
: 97
Kayıt tarihi
: 02.03.19
 
 

Seni tanıdıkça gerçeklik  Algimi yitirdigimi hissediyorum   Eğer sen duşsen hiç bir düş bu kadar ge..